Moore's samling

Gratulerer med en utsøkt IWC LE:) Du har det med å dra opp den ene godbiten etter den andre når nyheten skal vises til oss medasylanter:D
 
Gratulerer! Virkelig vakkert ur. IWC Portuguese er virkelig vakre ur, men her har du noe helt spesielt. Skjønner godt at du "gifter" deg med dette uret! "Wear it in good health" som jeg har hørt engelskmennene si;)
 
Gratulerer med nok et enestående ur Moore!:D
Om du får tid og lyst hadde det hvert artig med bilder av denne og PC sammen8)
 
Den var aldeles nydelig, virkelig vakker med sitt rene og perfekte utseende, også den baksiden da! Gratulerer så mye, den hadde definitivt vært en keeper for meg også.;)

Fra mobilen
 
Dette var virkelig snadder Moore!
Liker godt Portuguese-modellene selv så takk for at du deler din egen opplevelse med oss :)
 
Fantastisk pent. Makeløs balanse i design og form.

Et spm: hvordan får du power reserve indikatoren til å droppe fra 7 dager til 1 dag i løpet av et bilde?

Gratulerer med å få kloa i denne sjeldenheten.
 
Gratulerer med ny flott IWC.
Det er ikke bare selve uret men bilder og beskrivelse som er med på å understreke at du er genuint interessert og dedikert. Historien(e) bak valget er fasinerende. Takk for at du deler!
 
Gratulerer med en sanselig nydelig IWC. Du topper deg selv hele tiden, jeg bare lurer på hvor det skal ende?
Jeg venter bare på den dag 5980 skal ut til fordel for den nye 40års jubileumsmodellen. Da skal jeg være klar til å ta over;)
 
Gratulerer med nok en makeløs klokke.
Ønsker også og takke for presentasjonen som er meget smakfull.

Mvh
Timebandit.

Et meeeget vakkert syn! Gratulerer, Moore.

Gartulerer så mye med et nytt premium ur!

Endelig, der kom den.

En skjønnhet vel verd å vente på.

Gratulerer så mye, Moore!

Gratulerer :D Svært elegant!!

HÅHÅHÅ.....for et ur, og som alltid, en flott presentasjon. Gratulerer :)
Og så er jeg veldig fornøyd med at jeg traff på quizen, selv om jeg nok tenkte det ville bli en variant i hvitt gull.

Stor takk, alle!
Hyggelig den faller i smak.

Som man vet allerede, så er det ikke komplikasjonene som "gjør" dette uret. Ikke har den sånn sett mer i seg enn sine øvrige søsken i 5001-serien. Det er Limited Edition-elementene som bærer denne - for meg - usedvanlig vakre og særegne versjonen av en Portuguese Automatic.

@sjuli_123: Strålende. Vi har jo stort sett de samme preferanser, så her faller ikke eplet langt fra stammen, nei. Men jeg tror du leser tråden min godt også, for noen klare spor er jo lagt igjen underveis også..;)
 

Enig... Det ble kanskje mye tekst i presentasjonen, så jeg forstår det om du sovnet underveis....;)

Gratulerer så mye! Dette var "over the top" etter min bok:p

Jeg visste om sjeldenheten, men har aldri hatt gleden av å se den in real life. Med tanke på antallet dedikerte IWC-samlere rundt om i verden antar jeg det gjaldt å være rask på avtrekkeren her...

Meget hyggelig å høre, Mogens!
Vi deler jo begge den store fascinasjon for IWC og Portuguese i særdeleshet, og denne versjonen synes jeg nesten er en litt "skjult hemmelighet" fra IWC. Begrenset produksjonsperiode, begrenset opplag, begrenset omtale.... Kort sagt et meget hyggelig og svært så "collectable" eksemplar.

Det er nok bare det som kan forklare - og forsvare - at man kan være såpass "dead set" på akkurat denne.

Fantastisk flott sak og som vanlig, perfekt og grundig presentasjon. Gratulerer!

Probus Scafusia, ingenting over i mine øyne. Som alltid en flott presentasjon av et fantastisk ur. En keeper.

..sorry - ble lommesendt.

Gratulerer igjen! Jeg kan bare forestille meg hvordan denne klokken er i levende live. Selv om du tar fantastiske bilder (som vanlig), så tipper jeg likevel at denne fremstår som noe helt eget på hånda.
Grattis!

Thanks - igjen!
Det ante meg det var en liten slip-up i den første....;)

Grattis med nytt, denne var sjeldent flott og står så absolutt til forventningene vi alle haft kring denne unboxingen.

Jeg må på vegne av oss vanlige dødelige horologer si hvor mye vi setter pris på at du er blitt gitt både ordets, fotografiets og kjøpstyrkens gave.
Selv får jeg holde til gode med de to første ;)

Gratulerer med nok et nydelig ur! Det begynner å bli tyngde i samlingen din nå, bokstavelig talt.

Så sant, så sant..
Noen veier så definitivt mer enn andre. Tenker jeg må finne en anledning og gjøre en liten vektsammenlikning av noen av dem. Kunne vært kjekt å dokumentere forskjellene litt mer presist enn hva "håndfølelsen" gir rom for.;)

Gratulerer med nok ett fantastisk ur. Jeg blir litt målløs når jeg ser slikt!

Magisk!
Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2

Herregud! Helt topp! Gratulerer

Takk så mye, til dere alle!
Hyggelig å høre ur og presentasjon faller i smak. Så lenge dette er den relativt dyptgripende passion det er, så er det ikke så vanskelig å dele litt av den i ord og bilder med dere gode likesinnede innimellom.
 
Gratulerer med en nydelig IWC!:D

Gratulerer med en utsøkt IWC LE:) Du har det med å dra opp den ene godbiten etter den andre når nyheten skal vises til oss medasylanter:D

Gratulerer! Virkelig vakkert ur. IWC Portuguese er virkelig vakre ur, men her har du noe helt spesielt. Skjønner godt at du "gifter" deg med dette uret! "Wear it in good health" som jeg har hørt engelskmennene si;)

Gratulerer med nok et enestående ur Moore!:D
Om du får tid og lyst hadde det hvert artig med bilder av denne og PC sammen8)

Det kan jeg love vil komme. Kanskje i morgen - dersom det blir litt OK fotovær.;)

Den var aldeles nydelig, virkelig vakker med sitt rene og perfekte utseende, også den baksiden da! Gratulerer så mye, den hadde definitivt vært en keeper for meg også.;)

Fra mobilen

Gratulerer så mye med en nydelig IWC Moore. :D

Dette var virkelig snadder Moore!
Liker godt Portuguese-modellene selv så takk for at du deler din egen opplevelse med oss :)

Gratulerer med en helt RÅ klokke! Denne er vel umulig å toppe her inne tenker jeg!
Gratulerer igjen :)

Fantastisk pent. Makeløs balanse i design og form.

Et spm: hvordan får du power reserve indikatoren til å droppe fra 7 dager til 1 dag i løpet av et bilde?
Gratulerer med å få kloa i denne sjeldenheten.

Svar: Viserne ble bare justert for ikke å skjule sub-dialsen under fotograferingen. Når den runden var ferdig, ble både tid og power reserve behørig justert korrekt. Så PR ble ikke droppet underveis - den var bare "tom" fra starten. Lang hviletid fra leverandøren.;)

Gratulerer så mye! :D

Et meget lekkert ur i en fantastisk innpakning!

Jeg takker så mye!
Meget hyggelige ord, og fint å høre at uret blir så godt mottatt. Inspirerende.
Det kommer nok noen fotografiske suppleringer etterhvert også, når tid og anledning tillater det.
 
Oh shit!! Gratulerer så masse, dette var virkelig et nydelig ur!!

Gratulerer med ny flott IWC.
Det er ikke bare selve uret men bilder og beskrivelse som er med på å understreke at du er genuint interessert og dedikert. Historien(e) bak valget er fasinerende. Takk for at du deler!

Gratulerer med en sanselig nydelig IWC. Du topper deg selv hele tiden, jeg bare lurer på hvor det skal ende?
Jeg venter bare på den dag 5980 skal ut til fordel for den nye 40års jubileumsmodellen. Da skal jeg være klar til å ta over;)

Det hadde vært hyggelig, Timekeeper!
Men jeg må nok si jeg pt er litt over gjennomsnittet fascinert av chronograph-komplikasjonen. Det måtte vel kanskje heller bli en justering i retning den kanskje like klassiske 5070, om jeg lot 5980 gå en gang.

Slitan med ny klokke ;)

Many thanks, guys!
Vakkert å høre ord, ur og bilder faller i smak.

@sandecker:
Takk for hyggelige ord. Valg av ur den siste tiden har nok vært mye mer møysommelig vurdert enn tidligere, jeg legger ikke skjul på det. Da blir det så ekstra givende å både vurdere, lete, finne.... og etterhvert eie. Ja, og så prøve dele litt av dette i etterkant. Et ur med "sin historie" gjør det så enda hyggeligere å eie.;)
 
Gratulerer, Moore :)

Hadde ikke sett denne komme. Ikke visste jeg om denne modellen heller. Lærer noe nytt hver dag ;)

Judo-edit: Tusen takk for en fantastisk introduksjon!