Gratulerer, Moore
Hadde ikke sett denne komme. Ikke visste jeg om denne modellen heller. Lærer noe nytt hver dag
Judo-edit: Tusen takk for en fantastisk introduksjon!
Gratulerer!
Virkelig en smakfull utgave av IWC i 5001-serien.
Helt etter min smak! Takk for en lærerik introduksjon og flotte bilder.
Ojojoj vad flott klassisk ur i platina som man så sjelden ser
Gratulerer med flott ur, god smak og det man kan betegne som "understated luxury"!!!
Vanvittig fantastisk klokke - Gratulerer!
Vakkert! Gratulerer så mye, Moore
Gratulerer med en flott tilvekst til din allerede imponerende samling!
Og takk for dine informative og reflekterende betraktninger som alltid følger dine anskaffelser - lærerikt og opplysende for noen og enhver vil jeg tro.
Fantastisk! Gratulerer så mye.
Alltid en fornøyelse å lese de informative innleggene som følger med bildene.
Takk for at du deler.
Flott og stilfull klokke.
Grattis!
Gratulerer så mye med tilveksten i samlingen Moore! Takk for nok en meget gjennomført introduksjon og bildestudie av nok et FANTASTISK lekkert ur. Skjønner godt hva du mener med forskjellen mellom en keeper og Keeper, og at denne definitivt tilhører sistnevnte.
Lekkert! Også LE i tillegg, passer samlingen bra! Gratulerer!
Skal si du vet å sette ord på det... Dine refleksjoner i forkant av kjøp, og - ja du sier det selv, barnlige klokkeglede, det er som om man sitter der sammen med deg, og trekker de samme konkluskjonene. Gratulerer med Keeper
Gratulerer, Moore!
Et nydelig ur!!
Nydelig! Gratulerer!
Gratulerer med et utrolig flott ur. Som andre også har skrevet er det veldig inspirerende og fascinerende å lese historien bak urene og begrunnelsene for dine valg.
Samtidig er jeg også godt fornøyd med å ha tippet nesten riktig, og er overrasket over at såpass få tok hintene du la ut etterhvert. Av og til er det greit med autistiske trekk.
Utsøkt Moore. Passer pent inn med resten av grailsene.
Gratulerer.