Kan jeg være så freidig og be deg om en aldri så liten beskrivelse av gløden i metallet? Har ikke sett fryktelig mye platina i real life, så det kunne vært moro med en liten sammenlikning mot feks hvitt gull
Fantastisk, for et ur... Grattis med platina i sin aller lekreste form!
Sent from my fridge using pure magic
Deilig deilig deilig ur, og som alltid, en uovertruffen presentasjon!
Tusen takk for at du både velger et slikt ur, og ikke minst deler det!
Et stort GRATULERER MED DAGEN, er på sin plass!
Gratulerer så mye med en helt sinnsykt flott Lange, Moore Jeg tar av meg hatten og synes det er kjempe fint at vi har medlemmer på sonen som kan gi oss innblikk i et så flotte ur, som ikke er hverdagskost å se for de fleste av oss.
Bøyer meg i støvet! Fantastisk bra skrevet, og nydelige bilder, av et utrolig lekkert ur.
Jeg har ikke adjektiver nok til å beskrive dette uret, og langt mindre den komplette samlingen din. Når du på et tidspunkt begynner jakten igjen, skal du måtte lete lenge for å finne en klokke som kan overgå, eller i det hele tatt måle seg med denne.
Gratulerer!
Du verden! Gratulerer! Jeg er egentlig fortsatt slått i bakken over at klokker av dette kaliberet finner veien til Norge og ikke minst TS. Flott at det finnes folk som tar galskapen til dette nivået
Gratulerer så mye med ett fantastisk ur!
WOW! Her overgikk du deg selv! Grattis!
Gratulerer med et fantastisk håndtverk i ypperste klasse. Bedre enn dette kan det vel neppe bli!
Nydelig! Rett og slett nydelig! Gratulerer så masse! Dette kan man vel kalle klokke-erotikk?
Utrolig lekkert ur! Blir helt målløs her! Gratulerer så mye med nyanskaffelsen!!
Fantastisk, gratulerer med Det nye uret! Ekstra bonus for oss andre er den gode beskrivelsen som følger med.
Takk for at du deler!
Takk for at du deler dette mesterverket med oss!
Gratulerer med en fantastisk klokke! Den var helt RÅ!
Fantastisk! Lesing, bilder og tanke bak i perfekt harmoni fra begynelse til mål.
Ubeskrivelig fascinerende hvordan klokken er bygd, gratulerer så mye!
Gratulerer! Ord blir knappe.. Nyt alle jentene dine nå, her mangler ingenting i samlingen din!
Ord blir fattige - gratulerer så mye!
Gratulerer!! Og ikke minst, takk for at du deler med slik entusiasme
Et såpass spesielt ur fortjener å være i platina.
Kan jeg være så freidig og be deg om en aldri så liten beskrivelse av gløden i metallet? Har ikke sett fryktelig mye platina i real life, så det kunne vært moro med en liten sammenlikning mot feks hvitt gull
Oooooooh! .......... Hva skal en si?
Gratulerer så mye med et utsøkt mesterverk!
Gratulerer så mye. Virkelig et kunstverk denne klokken!
Fullstendig målløs! "Hipp Hipp Hurra" blir litt spinkelt her......
Fantastisk: bilder, tekst og ikke minst ur. Gratulerer så mye
Gratulerer!! Et helt fantastisk ur!
Og som vanlig, meget gode bilder og godt skrevet!
Et mer komplett ur må man lete lenge etter. Utrolig hyggelig at du delere dette fantatiske uret med oss, Moore GRATULERER!
Ps. Er det lov å be om et lite gruppebilde av samlingen?
Hmmm... Ord blir fattige... Hmmmm.... Sjukt
Her blir superlativene fattige. Gratulerer med et fantastisk kunstverk. Flotteste ur på sonen.... igjen.
Fantastisk vakkert! Mest av alt setter jeg stor pris på hvordan du deler gleden! Regner med det blir honey-moon i helgen
Hva skal jeg si? Samlingen din har tatt litt av siste året. Gratulerer med nok en fantastisk tilvekst. Og elegant ledetråd tidligere i tråden
Hadde vært artig å sett et bilde med de to Langene side om side i klart dagslys.
Bare hyggelig, Boro!
Ur er passion. Da må det være snev av engasjement. Sånn i all forsiktig anstendighet...
Gløden er en ting.
Vekten en annen.
Jeg skal ta frem de gode eksempler i både stål og hvitt gull. Blir interessant å se om det lar seg gjøre å få frem de visuelle forskjeller mellom dem.
Det er nok lettere å se det "real life" enn hva kameraet klarer levere, men jeg skal gjøre et forsøk.
Stor takk forøvrig til alle, for meget hyggelig tilbakemelding!