Din IWC perpetual er absolutt et fullkomment ur og en keeper.. Men i dag så kommer denne inn fra sidelinjen da, sånn for fremtiden: hehe, PP synes altså denne skal ha manuelt opptrekk. Kanskje fordi de kan og for å ikke besundle innsynet.
Gratulerer Moore, prøver så godt jeg kan å få haken på plass igjen men det er ikke lett. Snakk om å toppe samlingen med en rå JLC. Atter en gang gratulerer, og stor takk for at du deler med oss andre
Aj, aj, aj... Nais! Gratulerer så mye!
Det er det som er kult med ny-klokker: De er flinkere til "sjåvve åff", urverk og det er enklere å få fatt i tourbilloner osv. Også liker jeg at du valgte JLC og PP...
Og takk for den gode historien!
Gratulerer med helt grei sommerbeater
Overgår alt... Fantatisk! Gratulerer
Hvem som helst med nok penger, kan kjøpe hva som helst av ur
MEN en så bevisst oppbygging av en samling og presentasjonen av grundige fakta rundt hvert enkelt ur og produsentenes historikk - det er det som virkelig imponerer denne karen. Du er en sann connaisseur!
Det er en fryd og jevnlig kikke innom din tråd, spesielt når det kommer et slikt kunstverk som den siste inn en allerede galleristisk samling - gratulerer!
Tja hva skal man si som ikke er sagt av absolutt alle her inne. Vinneren av tidssonen.no er vel mest beskrivende av samlingen din. Herregud for en samling! Herregud og jeg er ikke religiøs engang. Takk for deling av flotte bilder og gode fortellinger
Ja, hva skal man si ...annet enn lekkert, og gratulerer Samt takk for nok en meget informativ og innsiktsfull write up, som alltid.
Gratulerer med et fantastisk JLC ur!
Gratulerer med en Master Tourbillon. Denne hadde visst gått meg hus forbi utrolig nok... Det meste er allerede sagt i denne tråden, men jeg må få takke deg for at du tar deg tid til å skrive så utfyllende og deillig om kunstverk etter kunstverk.
Det hadde også vært morsomt å hørt hvor nøyaktig denne går etter en stund
Nå har jeg igjen sett gjennom bildene av det siste tilskuddet ditt, Moore, og skulle jeg beskrevet uret med ett ord ville det være sexy!! Et fantastisk ur!
Gratulerer så mye men en ufattelig rå klokke Som de fleste andre skriver, ord blir fattige! Man kan legge ut film på instagram nå, hint hint
Er det slik at datoviseren hopper rett fra 15 til 16 slik at den ikke dekker til tourbillon'en? Isåfall er det en meget frekk løsning
Fy fader den er såååå lekker!!!
Hva skal man si til dette Moore? Absolutt et fantastisk kunstverk. Gratulerer og takk for nok et fyldig og informativt innlegg. Value for money? Gøy at du kan se det på den måten
Fantastisk @Moore, den ble om mulig enda råere på film. Satt å glodde igjennom hele og havnet nesten i en type transe, haha.
Det er virkelig en utrolig flott balanse i skiven som tiltaler meg veldig - alle markørene, viserne og de andre detaljene er i perfekt størrelse i forhold til hverandre. Tydelige og store nok til at skiven blir lettlest og funksjonell, men samtidig slanke og tilstrekkelig nok i "bakgrunnen" til at øyet naturlig trekkes til det som virkelig er hovedattraksjonen på skiven - tourbillonen. Genialt med dato "hoppet", som igjen viser at JLC har et bevisst og gjennomført øye for estetikk. Ingenting er tilfeldig her.
Og veldig stilig med denne "flypropellen" som sekundviser, den gir liksom enda mer bevegelse og liv til skiven og tourbillonen. Utrolig kult
Takk for at du deler. Nydelige bevegelser - poetry in motion.
I just think i died and went to heaven!! Golfapplaus herfra og til evigheten
Gratulerer med en usedvanlig flott klokke!
Ord blir litt "fattige"...!
Vakkert, Moore!!
Hvem som helst med nok penger, kan kjøpe hva som helst av ur
MEN en så bevisst oppbygging av en samling og presentasjonen av grundige fakta rundt hvert enkelt ur og produsentenes historikk - det er det som virkelig imponerer denne karen. Du er en sann connaisseur!
Det er en fryd og jevnlig kikke innom din tråd, spesielt når det kommer et slikt kunstverk som den siste inn en allerede galleristisk samling - gratulerer!