Rookiespørsmål som sikker kan googles:
Vasking av sykkel - kan man bruke høytrykk i vanlig vaskehall, eller er det bøtte, svamp og vann som gjelder?
Forrige MC’en min hadde et Vance & Hines effektsett. Kult i starten, men ble litt for mange desibel etter hvert. Turte knapt starte den på morgenenSesongen er godt i gang her Mangler foreløpig bare å få montert veltebøyler rundt motor, samt dekalskilt(må bare finne ut hvordan det skal dekoreres) på andre siden så nærmer vi oss noe
Vurderer også å dra ut db-killer, men er redd det blir litt voldsomt for naboer tidlig om morgenen….
Vis vedlegg 287756Vis vedlegg 287757
Har en samme 2014 special edition. Elsker den.Nå må vi se til få mer liv i MC-tråden, er vel i full gang med sesongen nå Jeg starter med min nye H-D Street Bob. Fantastisk herlig MC som jeg hentet hos AD i dag. Betraktelig tyngre og mer kraftfull enn min forrige 883.
Vis vedlegg 287670Vis vedlegg 287671
FREKT @waterbottom !
Jeg formoder at det er din tenere!? -Og at du har flere bilder å vise?
Sesongen er godt i gang her Mangler foreløpig bare å få montert veltebøyler rundt motor, samt dekalskilt(må bare finne ut hvordan det skal dekoreres) på andre siden så nærmer vi oss noe
Vurderer også å dra ut db-killer, men er redd det blir litt voldsomt for naboer tidlig om morgenen….
Vis vedlegg 287756Vis vedlegg 287757
Det er min, bærer dog preg av å ha rullet rett i overkant av 98 000km. Har ikke rukket å gjøre så mye spennende med den enda, også skal den ganske snart litt under kniven for vedlikehold og oppgraderinger. De 4 goldwingene er byttet ut med 4 mer grusvennlige sykler som skal på tur til sommeren.
Vis vedlegg 287770
Vis vedlegg 287769
Du sier noe der. Er ganske stillegående når man ikke akselerer, men jeg har en ganske bratt bakke opp fra garasjen og videre ned gaten som krever litt pådrag, og dermed litt lyd Uansett, så mistenker jeg at den ryker om ikke lenge likevel.Db killer i Zard er ganske puslete saker i utgangspunktet, så lydnivå blir faktisk ikke så ekstremt mye høyere. Du hører høyere lyd mest under kraftig akselerasjon
Du sier noe der. Er ganske stillegående når man ikke akselerer, men jeg har en ganske bratt bakke opp fra garasjen og videre ned gaten som krever litt pådrag, og dermed litt lyd Uansett, så mistenker jeg at den ryker om ikke lenge likevel.