Første tur i dag. Litt vått, litt kaldt, ikke mange kilometerne, men føltes veldig bra
Ja, det har jeg tenkt på jeg også. Hadde vært kult å delta med MC. Må nesten se på datoen, kommer an på om jeg er hjemme i Norge da.Vi burde ha møttes på TS drive!
Hei,Er den ny? Har ikke sett den XSR lakken før
Kommet litt videre i dag
Liker ting som er «purpose-built». En Cafe’ skal kjøres fort og hardt, derfor en stor turteller plassert i senter. Speedometer tror jeg kanskje blir en liten digital gps-sak som bare viser tall, og kan gjemmes bort.
Takk!Det høres bra ut! Dette blir kult, gleder meg til å se resultatet. Men nå må du raska på sola skinner!
Skikkelig bra tur i går. Kom fra Gjelleråsen i kaldt, men ok vær. Svingte ut på E6 nordover i det snøen plutselig blåste mot meg. Måtte regelmessig børste av visiret før jeg kom meg stivfrossen hjem! Haha...våren er fin MC-tid)
Tror det kan være en god investering.Ja du skal ikke kjøre lenge om dagen før det blir kaldt. Fingrene mine har vært ganske stive et par ganger. Kanskje vurdere varmeholker..
Ja du skal ikke kjøre lenge om dagen før det blir kaldt. Fingrene mine har vært ganske stive et par ganger. Kanskje vurdere varmeholker..