NATO-straps

Jeg kan bekrefte at bond gjør seg meget godt på både sub og gmt-master :)

Selvfølgelig lanseres det nye nato-straps dagen etter at min bestilling fra gnomonwatches blir sendt. Bestilte en "Original bond" samt to andre til min GMT Master II.

Er det noen som vet om det er store forskjeller på tidssonens og gnomonwatches sine bond natoer? På bilder virker det som at rødfargen på GW sin nato er mer fremtredende kontra tidssonens.

Remmene til Gnomon er av et annet fabrikat.

Alle Tidssonen Webshops remmer lages av samme produsent som sitter på forsvarskontrakten om å lage de originale NATO-remmene til det britiske forsvarsministeriet. Disse bruker tekstiler som er vevet i skottland, hardware produsert i Europa, og fabrikering i Wales. Corvus (som står bak det originale "Real Bond" designet) benytter samme produsent.

Remmene i Tidssonen Webshop er altså de "originale" NATO-remmene, men har inntrykk av at folk også har gode ord å si om remmene hos Gnomon. Til syvende og sist koker det nok ned til smak og behag! :)

Som med alle typer remmer er NATO forbruksvare, så du kan jo heller prøve Tidssonens remmer neste gang!

Jeg kunne tenkt meg en grønn bond til hulken. Noen som vet om det finnes?

Anbefaler den nye natoen til tidssonen. Grey Bond.
Kvalitet av en annen verden og rask levering

Apropos Bond.
Ser ofte denne blir referert til som Bond på tross av at Bond aldri har brukt noe nato som ser ut som denne.
Fake-Bond-NATO.jpg

Apropos Bond.
Ser ofte denne blir referert til som Bond på tross av at Bond aldri har brukt noe nato som ser ut som denne.

Disse blir ofte kalt Bond pga. stripene.

Har bestilt meg original Bond i 22mm til Tärnan i dag, samt en liten godsak til en av de andre klokkene mine. Gleder meg til de kommer! :D

Alle Tidssonen Webshops remmer lages av samme produsent som sitter på forsvarskontrakten om å lage de originale NATO-remmene til det britiske forsvarsministeriet. Disse bruker tekstiler som er vevet i skottland, hardware produsert i Europa, og fabrikering i Wales. Corvus (som står bak det originale "Real Bond" designet) benytter samme produsent.

Remmene i Tidssonen Webshop er altså de "originale" NATO-remmene, men har inntrykk av at folk også har gode ord å si om remmene hos Gnomon. Til syvende og sist koker det nok ned til smak og behag! :)

Som med alle typer remmer er NATO forbruksvare, så du kan jo heller prøve Tidssonens remmer neste gang!

Enig!
Som "gratispassasjer" på dette hyggelig forumet føler jeg dessuten en viss moralsk forpliktelse til å kjøpe TS-nato når nato skal kjøpes. Om den kanskje koster noen tiere mer enn hva vi finner på eBay så er det mer enn verdt det.

Dessuten er remmene bra :D