Natoremhysteri

Når jeg setter en DJ på en nøytral nato så ser ikke det så verst ut, men det er litt odd, så det blir for moro skyld og blir med eksperimenteringen. At det blir gjort mye stygt med nato er det ingen tvil om, så stygt at det blør i øynene. Det finnes en hel del skinnremmer og lenker som er så stygge at de hjemsøker deg om nettene, men jeg ser ingen grunn til å slutte å gå med skinnreim eller lenke for det.

Noen klokker er bare the cat´s nuts på nato. Her er et tidligere brukt eksempel fra eget arkiv, og et par lånte bilder av kanskje den ultimate nato-combo: Sub på admiralty grey.

L1000333.jpg

IMG_1456.jpg

5043781935_b62ec10b45_z.jpg

+ 1 til Tore.

Nato til dress er nok litt "omdiskutert", men den komboen der funker som bare juling.

Nato til dress kan til og med være kult spesielt når klokken ikke kan brukes på noe annet enn Nato ( samtidig når du først er Arpad Busson og går med Uma er det meste kult..)

thurman2oq2.jpg

Helt enig med Jafalch! Natorem er heselig, forferdelig rett og slett usmakelig! Fy for noe skrot!

Vi får starte en tråd som heter JA VI HATER NATO REM!

AW:)

Nato til dress kan til og med være kult spesielt når klokken ikke kan brukes på noe annet enn Nato ( samtidig når du først er Arpad Busson og går med Uma er det meste kult..)

Jeg bestilte Admiralty Grey fra TS shop umiddelbart etter å ha sett Tores bilde :D

Denne tråden har gjort slik at jeg FIKK lyst på en grov nato på mitt sorte Monster.. Lei av gummi

Denne tråden har gjort slik at jeg FIKK lyst på en grov nato på mitt sorte Monster.. Lei av gummi

Ehh... *kremt*... *host*... Altså... Ehh... Blir sikkert fint :)

Og jeg som klarte å lese den originale meldingen helt bokstavelig. Nå som jayeff har forklart hva joakim egentlig mente må jeg bare legge til at akkurat dette ikke behøver bildedokumentasjon, ikke i det hele tatt :)