Nei det kan jeg ikke like – KLOKKE edition

Kan ikke like mesh lenker enda, mulig det endrer seg ? I utgangspunktet syntes jeg ikke nato var noe særlig heller, men etter å surfet rundt her inne kan jeg faktisk like det nå.

Over til litt mindre klokke relaterte ting jeg ikke liker:
Når de ikke har stikk kontakt i nærheten av sengen på hotellet slik at jeg får laddet mobilen der på natten.
Folk som står 3cm unna bagasjebåndet på flyplasser.

Når de ikke har stikk kontakt i nærheten av sengen på hotellet slik at jeg får laddet mobilen der på natten.

JA! Nå merker jeg at jeg ble litt irritert igjen bare av å lese dette :)

Ting som irriterer meg er for øyeblikket at jeg klarte å skrape opp bakskjermen på bilen i dag = 6,5 blanke k :( (Dette er jo på en måte klokkerelatert...)

JA! Nå merker jeg at jeg ble litt irritert igjen bare av å lese dette :)

Ting som irriterer meg er for øyeblikket at jeg klarte å skrape opp bakskjermen på bilen i dag = 6,5 blanke k :( (Dette er jo på en måte klokkerelatert...)

Hvor har du fått prisen ?

Hørt mye bra om micropaint.no :)

I Oslo kan jeg anbefale Skadevekk as. Pm meg så kan jeg sjekke om jeg kan få til en hyggelig pris.

De tar lakkskader for Stenshagen bla så regner med det blir allright.

De har vel flyttet fra Ryen til bygget ved siden av biltilsynet langs Østre Aker vei tror jeg?
Har brukt de ved to anledninger og er kjempefornøyd med kvalitet og pris.:D

I Oslo kan jeg anbefale Skadevekk as. Pm meg så kan jeg sjekke om jeg kan få til en hyggelig pris.

De tar lakkskader for Stenshagen bla så regner med det blir allright.

Tøft Prippa, will do!

For noen år siden fikk jeg gjort en liten jobb hos en fyr som holdt til litt rundt omkring i Oslo, blant annet i Ibsengarasjen og hos BOS på Ullevål. Lurer på om det kan være en sammenheng.

Tøft Prippa, will do!

For noen år siden fikk jeg gjort en liten jobb hos en fyr som holdt til litt rundt omkring i Oslo, blant annet i Ibsengarasjen og hos BOS på Ullevål. Lurer på om det kan være en sammenheng.

Sjekk ut Bilkosmetikk. Det er de som holder til i Ibsenhuset, har også åpnet et par nye avdelinger.
Han bak Skadevekk var vel involvert her tidligere.

Trance, techno, hiphop, r og b. Artister som er avhengige av låtskrivere og autotune. Dette kalles musikk?

Sinker i trafikken.

83 år gamle menn som rygger på bilen min når det er den eneste bilen som står MIDT PÅ en parkeringsplass, og trenger forstørrelsesglass for å fylle ut skademelding...

Dårlig skiføre

At Home-knappen på iPhone slutter å funke. HALLO Apple, det er ÉN knapp foran på telefonen deres, og den klarer dere ikke å få til å funke skikkelig?

Jeg får lage et system som gjør at du minimum kan ta heisen fire etasjer :)

Ha en flott dag med-haters :)

På de fleste elevatorer fungerer dette:

Hold inne etasjeknappen - i ditt tilfelle 5 - samtidig som du holder inne Lukk-dørenknappen. Hold begge i min 3 sek. Da flyr den forbi alle andre etasjer, uavhengig av om noen andre har trykket før deg eller står i en etasje over og vil "være med" dit du skal.

Den eneste elevatoren vi hadde å leke med her i dalen da vi var smågutter, var den på Fagernes Hotell. Der lekte vi ofte katt og mus med direktøren. Han fattet aldri hvordan vi klarte å overstyre hele dritten og vi ble sjelden tatt.

Takk for tips MM, dette fungerer fint på en av to heiser der. Dessverre er "igjen" knappen på den ene gått i stykker. Nå skulle jeg nesten ønske at jeg holdt til i 8. Etasje så se kunne fått seg en ordentlig tur :)