Nei det kan jeg ikke like – KLOKKE edition

Har innsette at en ting jeg virkelig ikke kan like er de høypolerte Breitling-lenkene (og urkassene for den del). Nå har jeg aldri vært noen stor fan av Breitling personlig (med et hederlig unntak for Superocean Heritage og enkelte vintage modeller), men de høypolerte lenkene synes jeg rett og slett ser harrytass ut.

Sterke meninger!

Ok, håper jeg ikke støter alt for mange, da skal jeg i tilfelle moderere meg, men liker ikke
- sjokolade, kjeks og kaker med appelsin i. :mad:

Sånn, done.

Ok, håper jeg ikke støter alt for mange, da skal jeg i tilfelle moderere meg, men liker ikke
- sjokolade, kjeks og kaker med appelsin i. :mad:

Sånn, done.

Her må jeg faktisk si meg enig! Har riktignok smakt godt kjøtt med appelsinbasert saus til, men allikevel.

nesten enig, sjokolade med appelsin er fælt, men jaffacakes er smud. Kaker med appelsin i tror jeg at jeg har klart å styre unna. Kan ikke se for meg vilken kake som skulle vært god med appelsin.

kan ikke like at det nye barnesetet vårt er så stort at det fyller halve bilen og gjør det umulig for noen andre en små jenter å sitte i passasjersetet fremme

kan ikke like at det nye barnesetet vårt er så stort at det fyller halve bilen og gjør det umulig for noen andre en små jenter å sitte i passasjersetet fremme

Uff uff uff. Må ut og kjøpe neste størrelse barnesete selv, og er veldig spent på om det er praktisk mulig uten å kjøpe neste størrelse bil samtidig (noe jeg egentlig hadde tenkt å vente med...) Bakovervendt 0-18 kg, ikke sant?

Syke s... for en lang tråd! Fant den akkurat. Kult!

Har ikke lest igjennom alle postene, men er den noen som har dissa Zenith sin Defy Classic serie ennå? Ganske obvious spør du meg...

Hva med disse Joe Rodeo "klokkene"?

Og litt mer personlig: Datejust-modellene. Har prøvd, prøvd, prøvd. Funker ikke. Men en vintage Daytona derimot... ;)

At en del bilder blir åpnet via safari når man bruker tapatalk, det er f... I helvetes kjedelig;) Er det kun fra noen bildelagringssider dette skjer? Noen som vet?

Hvis det ikke er nevt tidligere, at ur ligger under klær, kosmetikk og accessoirer på finn.no.