Nei det kan jeg ikke like – KLOKKE edition

Jeg liker ikke utviklingen til flybransjen generelt. Piloter er et yrke som bør ha status og lønn deretter. Cabin crew synes jeg er lettere å akseptere at tjener mindre enn før. De er tross alt bare treige servitører som passer på at vi tar av skoene før sklien. Men folka som har ansvar for å holde oss i lufta og sjekke flyet vil jeg helst at skal ha yrkesstolthet.

Tipper SAS aksjen vil stige ganske greit, og Norwegian eller ryanair er uheldige og får en ulykke snart.

Det er kanskje en ide å opprette en egen off-topic tråd i snikksnakk om dette, det begynner å ha ganske så lite om klokker å gjøre dette... :p

Jeg liker ikke at FedEx trenger en uke på å frakte en liten pakke fra Stockholm til Stavanger! At pakka blir liggende i to døgn i F@@@@@ Paris uten at noen bryr seg om å scanne detaljene og oppdatere meg om AKKURAT hva det er som skjer med den!!
Hva står FedEx for egentlig? Noe med EXPRESS??? Hardly...........

Altfor mye babbel og da spes teknisk på urskivene. DEEPSEA er et godt eksempel her. Se for deg en Ferrari også står det BilBilBilBilBil rundt hele taket og stor jævli motor på panseret...

Men, ok da...

Synes offshore serien er helt for j......:twisted::arrow:

Mens klassisk royal oak, både med og uten komplikasjoner er så utrolig vakker, minner selve offshore serien meg om ur i en betydelig lavere prisklasse...

La steinene hagle! (løpe løpe).

Quote my self: IDIOT

ROO skjønner man nok litt mer av når man har dem på armen :p

Hvor lenge må man ha dem på armen da? Jeg har prøvd flere ganger, men jeg liker dem fortsatt ikke? Må man drikke Offshore Koolaid for å få virkningen? Hva gjør jeg galt? :(

Hver gang ender jeg opp med å grise-sogle på ulike Royal Oak "standard" modeller.

Please help! :(

Hvor lenge må man ha dem på armen da? Jeg har prøvd flere ganger, men jeg liker dem fortsatt ikke? Må man drikke Offshore Koolaid for å få virkningen? Hva gjør jeg galt? :(

Hver gang ender jeg opp med å grise-sogle på ulike Royal Oak "standard" modeller.

Please help! :(

Hmmm har du ikke fått koolaiden i posten? Det må jeg ta opp med Rådet i så fall. :p

Vi får se da!

Hmmm har du ikke fått koolaiden i posten? Det må jeg ta opp med Rådet i så fall. :p

Vi får se da!

Hils Rådet og si at jeg veldig gjerne vil ha den drikken sendt i posten, og ettersom jeg har forstått er det best virkning om man har en Offshore Diver på handa gjennom konsumeringsprosedyren (hint hint) ;)

Jeg liker definitivt ikke at jeg må kjøpe "converting set" til 3k før jeg i det hele tatt kan begynne å tenke på skinn- eller gummisko på RO.

Noen som har kjenner til en rimeligere løsning?