Nei det kan jeg ikke like – KLOKKE edition

- Rubber Strap BR.403.064.002CA

- Folding clasp DP.0402.018.ST

- 4 X Plots PL.222.014.ST

- 2 X Screws for strap VI.254.066.ST

- 2 X Nuts for screw above VI.253.056.ST

- 4 X Screws for attaching strap to case VI.254.023.BC
 
ROO skjønner man nok litt mer av når man har dem på armen :p
En av de første gangene jeg på TS bemerket at AP RO/O ikke var noe for meg ble jeg vennlig men bestemt forklart at jeg ikke hadde vært interessert i ur lenge nok. Fik forøvrig mitt første chronometer i gull i 93, da påtalende forummedlem var ca 8år gammel..... Hatt både RO og ROO på armen, kvaliteten er til å ta og føle på, det vet alle. Men at jeg ble eller blir grepet av det, nei.Ingen ur er for alle og takk og pris for det:)
 
En av de første gangene jeg på TS bemerket at AP RO/O ikke var noe for meg ble jeg vennlig men bestemt forklart at jeg ikke hadde vært interessert i ur lenge nok. Fik forøvrig mitt første chronometer i gull i 93, da påtalende forummedlem var ca 8år gammel..... Hatt både RO og ROO på armen, kvaliteten er til å ta og føle på, det vet alle. Men at jeg ble eller blir grepet av det, nei.Ingen ur er for alle og takk og pris for det:)

Smaken er som baken osv osv ;).
 
En av de første gangene jeg på TS bemerket at AP RO/O ikke var noe for meg ble jeg vennlig men bestemt forklart at jeg ikke hadde vært interessert i ur lenge nok. Fik forøvrig mitt første chronometer i gull i 93, da påtalende forummedlem var ca 8år gammel..... Hatt både RO og ROO på armen, kvaliteten er til å ta og føle på, det vet alle. Men at jeg ble eller blir grepet av det, nei.Ingen ur er for alle og takk og pris for det:)

Jeg ble grepet av AP ROO første gang jeg så den, og kontinuerlig siden den gang, men er 100% enig i at "Ingen ur er for alle og takk og pris for det:)"

(Jeg hadde nok ikke likt AP ROO lenger hvis alle hadde gått med den ...)
 
En av de første gangene jeg på TS bemerket at AP RO/O ikke var noe for meg ble jeg vennlig men bestemt forklart at jeg ikke hadde vært interessert i ur lenge nok. Fik forøvrig mitt første chronometer i gull i 93, da påtalende forummedlem var ca 8år gammel..... Hatt både RO og ROO på armen, kvaliteten er til å ta og føle på, det vet alle. Men at jeg ble eller blir grepet av det, nei.Ingen ur er for alle og takk og pris for det:)

Der ser du, 93 er BARE 19 år siden... Du trenger tydeligvis lengre tid ;)
 
- Rubber Strap BR.403.064.002CA

- Folding clasp DP.0402.018.ST

- 4 X Plots PL.222.014.ST

- 2 X Screws for strap VI.254.066.ST

- 2 X Nuts for screw above VI.253.056.ST

- 4 X Screws for attaching strap to case VI.254.023.BC

Takk for det.
Er det da bare å ringe til Bjerke eller finner jeg det på nett? I så fall er det kjekt med hint om hvor. for jeg finner det ikke.
 
Takk for det.
Er det da bare å ringe til Bjerke eller finner jeg det på nett? I så fall er det kjekt med hint om hvor. for jeg finner det ikke.

Si fra når du har funnet det ut! Jeg har bare sett at noen nevnte at den delelisten endte opp i underkant av $1000 så du kan sikkert legge på en null og gange med 1,5 før du har evt. bjerkepris - om de overhodet klarer å skaffe delene og er villige til å selge deg dem.

Det der er egentlig remmen og delene til City of Sails special edition... men skal passe rett på. I teorien.

(Personlig gav jeg opp dette prosjektet og kjøpte en ROO Chrono for lær og en ROO Scuba for gummi - det slo meg som mindre pes).
 
Bjerke tar ikke engang telefonen når jeg ringer, så fu** dem.

Det høres ut som litt av et prosjekt, ja. Nå er ikke jeg ute etter en ROO, den har jeg ikke blitt fortrolig med enda, men ifølge Greg kan dette skje på et hvilket som helst tidspunkt i livet, så vi får se.

Er også veldig glad i RO slik den er med original lenke, men det er jo alltid artig med litt variasjon.
 
Bjerke tar ikke engang telefonen når jeg ringer, så fu** dem.

Det høres ut som litt av et prosjekt, ja. Nå er ikke jeg ute etter en ROO, den har jeg ikke blitt fortrolig med enda, men ifølge Greg kan dette skje på et hvilket som helst tidspunkt i livet, så vi får se.

Er også veldig glad i RO slik den er med original lenke, men det er jo alltid artig med litt variasjon.

Kjøpt settet fra APbands hvis du vil ha klokken på rem før bryllupsdagen til Secondman...:eek:
 
Liker ikke

Liker dårlig at klokka jeg bestilte fra creationwatches.com har havnet i Trondheim, når det skulle vært her oss meg i Fredrikstad.

Hva skjer æ??

Ikkebra.jpg
[/IMG]
 
Liker dårlig at klokka jeg bestilte fra creationwatches.com har havnet i Trondheim, når det skulle vært her oss meg i Fredrikstad.

Hva skjer æ??

Ikkebra.jpg
[/IMG]

puuuuhhh...

En rask chat med Fedex sin kundeservice fikk ned pulsen min. Informasjonen som vises på deres sider er feil.

Klokken ligger å venter på meg på det lokale postkontoret.

Fikk litt puls da jeg så den var forsøkt utlevert i Trondheim. :)
 
Bjerke tar ikke engang telefonen når jeg ringer, så fu** dem.

Synes det er for mange forhandlere som er for vanskelige å få tak på, og evt tilbakemelding. Siste månedene har jeg forsøkt å kontakte 4 av de større i Oslo sentrum, ikke svar fra en eneste en på mailer.

Nesten vanskelig å bruke penger hos de, med mindre man stikker innom for impulskjøp.

Heyerdahl derimot, må nok i en tråd enn denne, hyggelige, raske til å svare, helt supre.