Nei det kan jeg ikke like – KLOKKE edition

Vi har et underforum som heter "Øl og klokker" og et annet som heter bare "Øl" .
Det burde si seg selv.


Men det er småpirk herfra.

Det der er tull. Var vel du som kom med en kommentar a la "og der ødla du tråden med et klokkebilde" i turutstyr-tråden.............
På et klokkeforum er det naturlig at det dukker opp klokker, selv i tråder som omhandler noe annet.

Ellers må jeg si at jeg leser øl-kommentarene dine nøye. Tydelig du har peiling :)
 
..

Att jag aldrig blir nöjd med den klokken jag kjöpt utan vill bara ha dyrare och fetare hela tiden :))
 
At jeg tok meg selv i å sikle på jlc reverso når jeg skrev den 21.10.2011 at jeg ikke liker firkantede ur..

slik kan det altså gå..:eek:
 
Folk som selger brukte klokker for å tjene penger, istedet for å selge for å lettere kunne kjøpe en ny klokke til seg selv, mao "internettpantelånere"
Blir for dumt å betale 94% av nypris for et halvt år gammelt ur.
 
At mormor trolig ikke opplever nyttårsaften, og at bestefar ble skrevet inn på samme sykehus idag.
Dette blir en annerledes jul.
 
Dette

93_503972845.jpg
 
At mormor trolig ikke opplever nyttårsaften, og at bestefar ble skrevet inn på samme sykehus idag.
Dette blir en annerledes jul.

Føler med deg Entropy :(
Jeg er såpass oppe i åra at jeg har mistet begge besteforeldre og min mor. Jula blir et manifest på savnet, og for meg sitter det i ennå, på tross av at jeg har fått egen familie med to deilige barn.... Vemod er også en viktig del av jula for meg- tid for ettertanke og savn.
 
Juleshopping i siste liten på Sandvika storsenter!!!!! Eneste positive er at jeg traff Brio1368 for 2 gang og en liten klokkeprat er alltid hyggelig ;)
 
Jeg kan ikke like (!!!):

- å ha "full" klokkekonto samtidig som drømmeklokka (16570-3186) ikke er mega-tilgjenglig!

- at 16600 utfordrer drømmeklokka! Anti-takk til @Timekeeper for fristende inspirasjon!

- at jeg ikke eier en Aquanaut, en Smurf, en IWC Portuguese Perpetual Calendar 5023 og en PAM190/197


SØREN AU!
 
Redigert av en moderator:
Svarte klokker med brun rem!

Big Bang som er umulig å lese tiden på.

Rolexer som snobber nedover, dvs fine klokker på lurvete remmer. Som i: Jeg har Rålex ass, men drixxx i den.

Svarte Sub'er. Det er for mange av dem, og en Pepsi eller Hulk er for folk som tør å ha dem.

Ellers har jeg det bra.
 
Jeg kan ikke like (!!!):

- å ha "full" klokkekonto samtidig som drømmeklokka (16570-3186) ikke er mega-tilgjenglig!

- at 16600 utfordrer drømmeklokka! Anti-takk til @Timekeeper for fristende inspirasjon!

- at jeg ikke eier en Aquanaut, en Smurf, en IWC Portuguese Perpetual Calendar 5023 og en PAM190/197


SØREN AU!

Hei hei hei! En klokkekonto kan aldri bli "full"........
 
Redigert av en moderator:
Jeg begynner visst å bli så gammel at jeg har mye å irritere meg over. Kan så absolutt ikke like at kona ikke godtar at skattepenger tilgode automatisk går til klokkekjøp???
 
At folk med dårlig smak og svært dyre klokker avskriver negative kommentarer som misunnelse.

+ hele boutiquefilosofien til Omega. Nei, dere blir ikke mer eksklusive av det, dere taper bare salgsinntekter.
 
Redigert:
At Narvesen på Værnes har ALLE slags magasiner (vi snakker magasiner om anleggsmaskiner etc), men ikke et eneste et om klokker :mad: I tillegg er flyet forsinket - happy days!:(