Nei det kan jeg ikke like – KLOKKE edition

Seint ute til 08.20 flyet til Stavanger i går, som vanlig tar jeg av Panerai'n og legger denne i jakke lommen gjennom security-check.
Mens jeg små-løper mot gaten skal jeg igjen feste PAM'n på håndleddet, det utenkelige skjer - jeg mister uret i retning stein gulvet!!!

Har utrolig flaks og klarer å gripe fatt i det igjen omtrent i knehøyde....phuuu, slapp med skrekken!

Lærdom å dele;
Stå ALTID rolig og hold helst armen over et bord e.l. når du tar av eller på deg et armbånds ur.:eek:


Så lærdommen å dele er altså ikke å beregne bedre tid på Gardermoen? Eventuelt Oslo lufthavn som det så fint heter nå.
 
Så lærdommen å dele er altså ikke å beregne bedre tid på Gardermoen? Eventuelt Oslo lufthavn som det så fint heter nå.

NOPE, stå alltid rolig med armen over et bord e.l. når uret tas av/på. Stress eller ikke - uhell kan skje.
 
NOPE, stå alltid rolig med armen over et bord e.l. når uret tas av/på. Stress eller ikke - uhell kan skje.

Det er helt klart @Gin, dette skjedde av nevnte årsak...:





Ble heldigvis fikset av en av våre kjære urmakere her på forumet. Og lever igjen glade dager :)
 
Redigert av en moderator:
Drømte at jeg var på en Daniel Wellington boutique i NYC i natt. Forvillet meg inn dit på sykkel(!?), og lette febrilsk etter den ikke- eksisterende utgangen. Det verste var kanskje at de kun hadde en kleskolleksjon fra nevnte produsent. Nei det kan jeg ikke like.
 
Kisen foran meg i forelesningssalen som snakket varmt om sin Breitling-replica, som "ser helt ekte ut!" Det neste steget hans var Invicta Pro Diver, som var "akkurat som en Rolex". Gjorde det svært vanskelig å konsentrere seg. :p
 
Må da gå an å få bekreftelse fra lege på at man ikke kan ta av uret på grunn av psykologiske grunner? Sånn som de som har metallkne, -hofte o.l som ikke kan ta ut metallet av fysiologiske grunner...
 
Folk som stadig ringer og sier: SPØRSMÅL! Og så tar en lang pause for at du skal kunne forberede deg såvel fysisk som mentalt på dette varslede og uunngåelige spørsmål.

BARE STILL SPØRSMÅLET FOR POKKER, IKKE FORHÅNDSANNONSÉR DET!

OK. Litt dårlig dag. Skulle ikke vært ute blant folk.
 
Jeg kan ikke like at etter litt detektivarbeid viser det seg at en mulig selger (over dammen) ser ut til å være en scammer.. :(
Jakten på uret fortsetter :D
 
At min kones Reversolenke plutselig og umotivert faller fra hverandre.

Rislenke%20Reverso.jpg


Noe du våger deg på, @Arcticboy? Så vidt jeg kan se er alle delene der.

Edit: Han våget!
 
Redigert av en moderator:
Femte dagen med omgangssyke på 3 åringen og han blir faXX ikke kvitt det. For så at fruen ble smittet og hun kan gå i fødsel med nr to hvert øyeblikk.... :(
 
At Norwegian-pilotene ikke streiker lenger - det var så behagelig få reisende på Gardermoen under streiken :mrgreen:
 
Hvis man i en salgsannonse ikke skriver «forbeholder meg retten til å trekke klokken», har man da ingen rett til å trekke den?
 
Hvis man i en salgsannonse ikke skriver «forbeholder meg retten til å trekke klokken», har man da ingen rett til å trekke den?

Ha, ha - har tenkt det samme selv. Tullete ting:

a) forbeholder meg retten til å trekke klokken
b) sendes for kjøpers regning (når klokka koster eksempelvis 60.000 kroner)
c) sendes på kjøpers egen risiko (når klokka koster under 50.000)

:)

374-lion-facepalm-animal-facepalm.jpg