Når noen stjeler (pynte)lykta som står rett uten for inngangsdøra di... Hvem i all verden gjør noe slikt?!
Bodde i blokk for noen år siden, og gikk ned fra 3. etg for å riste noen slitne filleryer (forbud mot å riste fra vinduet, det kunne jeg ikke like). Hang de ferdigristede over et gelender ved utgangsdøra og gikk inn i gangen for å se etter posten. Tilbake igjen 45 sekunder senere, samtlige stjælt. Det kunne jeg egentlig like litt, ser for meg transaksjonen på det illegale gulvmattemarkedet. "Kom igjen da, det er ekte vare! Ellos og greier!"
Tror jeg ville ringt fedex og fått orden i det, jeg har mine tvil om det der bare er en feil som vises i trackingen...
Noe hint om hva du har på vei?
I kode; Hell Will freeze, son.
På broen ser de Sjarken driver.
Jeg sendte en mail til leverandøren, og opplyste om at trackinginfo var ute av track. Han hadde så mye nå i furjulstida, at det kunne ta tid å svare....
Tar kontakt med FedEx Norge på mandag- Ikke første gang jeg mailer dem. Får alltid hyggelige og opplysende svar tilbake heldigvis.
Hint om hva som er på vei, ligger to dager bak i tid på "Dagens". Fosen: Du holder kjeft!