Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Når noen stjeler (pynte)lykta som står rett uten for inngangsdøra di... Hvem i all verden gjør noe slikt?!

Bodde i blokk for noen år siden, og gikk ned fra 3. etg for å riste noen slitne filleryer (forbud mot å riste fra vinduet, det kunne jeg ikke like). Hang de ferdigristede over et gelender ved utgangsdøra og gikk inn i gangen for å se etter posten. Tilbake igjen 45 sekunder senere, samtlige stjælt. Det kunne jeg egentlig like litt, ser for meg transaksjonen på det illegale gulvmattemarkedet. "Kom igjen da, det er ekte vare! Ellos og greier!"
 
Bodde i blokk for noen år siden, og gikk ned fra 3. etg for å riste noen slitne filleryer (forbud mot å riste fra vinduet, det kunne jeg ikke like). Hang de ferdigristede over et gelender ved utgangsdøra og gikk inn i gangen for å se etter posten. Tilbake igjen 45 sekunder senere, samtlige stjælt. Det kunne jeg egentlig like litt, ser for meg transaksjonen på det illegale gulvmattemarkedet. "Kom igjen da, det er ekte vare! Ellos og greier!"

Hadde det ikke vært for at 45 sekunder blir litt knapt med tid for rullator ville jeg satt penger på at disse mattene ble konfiskert av hun på 85 i 2. etasje. Du vet, hun som hadde bodd der siden tidenes morgen og anså seg selv som overoppsynskvinne og ditto håndhever av skrevne og uskrevne reglement.

I min forrige leilighet var husreglene veldig spesifikke på at gulvmatter kun skulle bankes på lørdag mellom 1000 og 1100, på dertil oppsatt gulvmattebankestativ nedenfor blokka. Turte aldri å bryte denne regelen (ikke at jeg hadde matter å banke, men det var kanskje derfor).
 
Syklister med blinkende lys! Klin umulig for andre trafikanter å bedømme avstanden til noe som pulserer OG blender på samme tid!
 
Jeg kan virkelig ikke like at varmepumpa som liksom skal spare meg for masse strømutgifter, ifjor kostet 9000kr i ekstra strømutgifter når den sluttet å virke, og at den fanken meg har begynt å krangle i år igjen... GRRRRR :mad:
 
Redigert:
Krangler med Netshop om en mediespiller som tok kvelden etter en firmwareoppdatering. Brukerfeil sier de - man skal ikke oppdatere firmware med mindre det er noe galt.

Kjenner jeg blir rød i toppen og må telle til ti. Må vel spørre om de anbefaler å ikke oppdatere firmware på telefonene de selger også.
 
Jeg liker ikke når jeg har lagt meg for å sove, og etterhvert nærmer meg drømmeland, så finner plutselig pc-skjermen på å lage en høy knekkelyd. Har vel noe med at den kjøles ned etter den blir skrudd av, og rammen plutselig gir etter noe spenn. Får like lyst å hive dritten i søpla hver gang. :rolleyes:
 
Redigert:
Jeg liker ikke at webastoen på min xc90 sluttet å virke. :mad:
Liker heller ikke at verkstedet tok service på bilen istedenfor å fikse webastoen:rolleyes: enda det ble spesifisert på arbeidsordren og muntlig at webastoen først så en service hvis tiden stekker til.

Får sitte å fryse noen dager til da.... Ny time på onsdag.
 
At Apple aldri kan få levert den j***** iPad Mini'n med 3G, er over en måned siden jeg bestillte og kjenner at tålmodigheten min går mot slutten.
 
At mitt nybestilte ur befinner seg i FedEx' varetekt, og at det på tracking info fra FedEx står at Risør er final destination. Sist jeg stakk huet mitt ut, bodde jeg i Stavanger....
 
Burde flytte til Risør, innmari fint der.
Også er klokken din der snart, og det er jo motiverende Å tenke på når du pakker
 
Tror jeg ville ringt fedex og fått orden i det, jeg har mine tvil om det der bare er en feil som vises i trackingen...

Noe hint om hva du har på vei? :p
 
Tror jeg ville ringt fedex og fått orden i det, jeg har mine tvil om det der bare er en feil som vises i trackingen...

Noe hint om hva du har på vei? :p

Jeg sendte en mail til leverandøren, og opplyste om at trackinginfo var ute av track. Han hadde så mye nå i furjulstida, at det kunne ta tid å svare....
Tar kontakt med FedEx Norge på mandag- Ikke første gang jeg mailer dem. Får alltid hyggelige og opplysende svar tilbake heldigvis.

Hint om hva som er på vei, ligger to dager bak i tid på "Dagens". Fosen: Du holder kjeft! ;)
 
Snøfall i Bergen liker jeg ikke.

Og folk som nesten kjører inn i selvasken mens jeg står der og vasker bilen, slik at jeg må smyge meg ut.
 
Jeg sendte en mail til leverandøren, og opplyste om at trackinginfo var ute av track. Han hadde så mye nå i furjulstida, at det kunne ta tid å svare....
Tar kontakt med FedEx Norge på mandag- Ikke første gang jeg mailer dem. Får alltid hyggelige og opplysende svar tilbake heldigvis.

Hint om hva som er på vei, ligger to dager bak i tid på "Dagens". Fosen: Du holder kjeft! ;)

Haha, skal holde kjeft jeg ;) Gratulerer, nok en gang!
 
Treningshud i hendene liker jeg ikke
ap_china_training_hands_kb_ss_120808_ssh.jpg