Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Når naboen ser sitt snitt i å fyre opp den bensindrevne kantklippern sin klokka 21:30.. Nyvasket bil rundt om kring kirsebærtreet til den andre naboen i disse tider er heller ikke så diggbart..
 
Finn-brukeren som ringte fra skjult nummer, ikke presenterte seg, startet samtalen med å så tvil om mitt objekts beskaffenhet, sådde tvil om mitt motiv for salget, sådde tvil om forrige eiers motiv for salg, fortalte at han synes jeg har en høy prisantydning, fortalte at hans betalingsvilje ligger LANGT (hans utheving) under min prisantydning og ble sur og avsluttet samtalen da jeg med rolig stemne spurte "Med atferden du utviser i samtalen - som ingenlunde danner grunnlag for videre samarbeid fra min side - og din betalingsviljes påståtte betydelige avvik fra min prisantydning - hvorfor i himmelens navn kaster du bort tiden min med å kontakte meg?"
 
Når man får så sykt lyst på sjokolade, og man ikke har det i hus på Kristi himmelfartsdag, at man må kjøre 1,5 mil til nærmeste kebabsjappe som selger sjokolade (siden alle matbutikker og bensinstasjoner i nærområdet er stengt). Man kommer så hjem, setter seg ned i sofaen, og synes den smaker litt rart. Gått ut på dato for 7 måneder siden!

Kiwi Bødalen da @MrMstone ?
 
Finn-brukeren som ringte fra skjult nummer, ikke presenterte seg, startet samtalen med å så tvil om mitt objekts beskaffenhet, sådde tvil om mitt motiv for salget, sådde tvil om forrige eiers motiv for salg, fortalte at han synes jeg har en høy prisantydning, fortalte at hans betalingsvilje ligger LANGT (hans utheving) under min prisantydning og ble sur og avsluttet samtalen da jeg med rolig stemne spurte "Med atferden du utviser i samtalen - som ingenlunde danner grunnlag for videre samarbeid fra min side - og din betalingsviljes påståtte betydelige avvik fra min prisantydning - hvorfor i himmelens navn kaster du bort tiden min med å kontakte meg?"

Var han bergenser? Minnet om en som ringte meg, og dømte alt nord og ned ved annonsen min, beskrivelsen av uret, prisantydning osv. Hva tror de at de oppnår ved å legge opp løpet slik?
 
Finn-brukeren som ringte fra skjult nummer, ikke presenterte seg, startet samtalen med å så tvil om mitt objekts beskaffenhet, sådde tvil om mitt motiv for salget, sådde tvil om forrige eiers motiv for salg, fortalte at han synes jeg har en høy prisantydning, fortalte at hans betalingsvilje ligger LANGT (hans utheving) under min prisantydning og ble sur og avsluttet samtalen da jeg med rolig stemne spurte "Med atferden du utviser i samtalen - som ingenlunde danner grunnlag for videre samarbeid fra min side - og din betalingsviljes påståtte betydelige avvik fra min prisantydning - hvorfor i himmelens navn kaster du bort tiden min med å kontakte meg?"

Bra svart. Har selv opplevd lignende. Personer som har "alt imot" selger og mener at alt hos selger er feil, både pris, vare osv. Bare å ignorere.
 
  • Liker
Reaksjoner: Tetragrammaton
At de to eneste dagene jeg hadde noe som lignet på helt fri mellom eksamen og start på ny jobb nå skal gå til 50årsdag hos svigers. For all del flotte folk, men jeg skulle helst spart meg de flybillettene og fått undersøkt dette legendariske konseptet med ”hvilepuls” som jeg hører folk snakker så varmt om. #ilandsproblemererfremdelesproblemer
 
  • Liker
Reaksjoner: Oddemann og Preacher
At de to eneste dagene jeg hadde noe som lignet på helt fri mellom eksamen og start på ny jobb nå skal gå til 50årsdag hos svigers. For all del flotte folk, men jeg skulle helst spart meg de flybillettene og fått undersøkt dette legendariske konseptet med ”hvilepuls” som jeg hører folk snakker så varmt om. #ilandsproblemererfremdelesproblemer
Hvorfor skal du ha det noe bedre enn andre? :p Velkommen i de voksnes rekker, hvor hvilepuls er fremmedord og kvalitetstid dyrekjøpt:D
 
Kan ikke like at jeg har eksamen imorgen, og fikk også idag vite at leveringen på nye klokka blir senere en forventet.
 
Hehe...tviler ikke! Apropos en dans på roser, når skal du selge meg den 5513en din til skammelig lav pris?? :p @Lemen

Vel, den dagen det dukker opp en JLC Deep Sea Alarm US Edition på KS kan du være sikker på at jeg ringer deg med et tilbud du ikke kan si nei til ;)
don-corleone.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Rød og Preacher
At minst 10% av befolkningen ikke er innehavere av evnen til å kjøre bil.

Feil bruk/ikke bruk av blinklys eller feil plassering burde medføre førerkortbeslag i mine øyne.

Skulle vært oppkjøring hvert år for menn mellom 30-50.
 
At minst 10% av befolkningen ikke er innehavere av evnen til å kjøre bil.

Feil bruk/ikke bruk av blinklys eller feil plassering burde medføre førerkortbeslag i mine øyne.

Skulle vært oppkjøring hvert år for menn mellom 30-50.

Utgjør menn 30-50 år 10% av befolkningen? Det beste hadde vært hvis man måtte være 30+ for å få førerkort på bil. :D
 
Kommentere 10 gjerne flere utpakkingstråder på rad! :mad:

Merk forumet som lest-knappen med en gang!