Eehhhm...hæææ?Å ryke AA mot 44 preflop, for deretter å ryke AK mot 34 som får Str8 på turn.
3k i dass på ekstremt kort tid.
Det samme skjedde med meg. Betalte torsdag, fikk den meldingen fredag, fikk pakken mandag.Pakke fra Unaiten ligger hos Fedex/toll med aktiviteten: "Internasjonal forsendelsesfrigjøring - import".
Moms ble betalt i går kl. 09.00 over telefon.
Samtidig står det at klokken skal leveres idag kl. 18.00. Det er 40 minutter til.
Tipper det ikke skjer.
Fikk den levert på jobb i dag (mandag) etter mye styr. Når de har hjemmelevering og du ikke er hjemme, leverer de ikke på jobb før neste dag. Jeg krevde jobblevering samme dag og det gikk greit, men måtte hisse meg litt opp.Det samme skjedde med meg. Betalte torsdag, fikk den meldingen fredag, fikk pakken mandag.
Eller fikk du pakken?
Jeg hadde heldigvis samboer hjemme til å ta imot. Men Fedex.. Jeg syns de er utrolig dårlige. Men kanskje de er billige og vi får det vi betaler for..? Har aldri sammenlignet priser.Fikk den levert på jobb i dag (mandag) etter mye styr. Når de har hjemmelevering og du ikke er hjemme, leverer de ikke på jobb før neste dag. Jeg krevde jobblevering samme dag og det gikk greit, men måtte hisse meg litt opp.
Alle forsøk på å pushe elbil som noe mer enn A til B transportmiddel. Dette er ikke entusiastmateriale og klassiker potensialet er lik null
Jeg lurer på hvordan det blir om 30 år og noen vil restaurere(?) en El-bil! Det kommer nok til å bli vanskelig....
8