Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

MIn beslutning om Norgespakke:
DA5XBNs.gif
Hahahahaha:D
 
Jeg er ganske fornøyd med de to klokkene jeg har, men føler at jeg bare vil ha flere. Budsjettet mitt kan ikke strekkes like høyt som før jeg dro til Praha. Ay ay ay.. Håper den rette klokken dukker opp snart.
 
Pakke fra Unaiten ligger hos Fedex/toll med aktiviteten: "Internasjonal forsendelsesfrigjøring - import".
Moms ble betalt i går kl. 09.00 over telefon.
Samtidig står det at klokken skal leveres idag kl. 18.00. Det er 40 minutter til.
Tipper det ikke skjer.
 
Pakke fra Unaiten ligger hos Fedex/toll med aktiviteten: "Internasjonal forsendelsesfrigjøring - import".
Moms ble betalt i går kl. 09.00 over telefon.
Samtidig står det at klokken skal leveres idag kl. 18.00. Det er 40 minutter til.
Tipper det ikke skjer.
Det samme skjedde med meg. Betalte torsdag, fikk den meldingen fredag, fikk pakken mandag.

Eller fikk du pakken?
 
Det samme skjedde med meg. Betalte torsdag, fikk den meldingen fredag, fikk pakken mandag.

Eller fikk du pakken?
Fikk den levert på jobb i dag (mandag) etter mye styr. Når de har hjemmelevering og du ikke er hjemme, leverer de ikke på jobb før neste dag. Jeg krevde jobblevering samme dag og det gikk greit, men måtte hisse meg litt opp.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Fikk den levert på jobb i dag (mandag) etter mye styr. Når de har hjemmelevering og du ikke er hjemme, leverer de ikke på jobb før neste dag. Jeg krevde jobblevering samme dag og det gikk greit, men måtte hisse meg litt opp.
Jeg hadde heldigvis samboer hjemme til å ta imot. Men Fedex.. Jeg syns de er utrolig dårlige. Men kanskje de er billige og vi får det vi betaler for..? Har aldri sammenlignet priser.
 
Å løpe inn nye løpesko som visstnok skal kompensere for en løpestil høflig beskrevet som "full Bambi på glattisen" og noe andre fagbegreper som fløy meg over hodet. Når det da også kjennes ut som man har danset gjennom et minefelt etter 4 kilometer ser man at det blir en festlig uke på treningsfronten. På plussiden motiverte det meg til å få unnagjort løpeturen fort, så tiden ble ikke så sjuskete..
 
Når jeg skulle ta ut kveldens lasagne ut av ovnen og ser at glasset med tomatsaus står ubesudlet på kjøkkenbenken. Og vipps så ble det take-away gitt
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og Mysil
Alle forsøk på å pushe elbil som noe mer enn A til B transportmiddel. Dette er ikke entusiastmateriale og klassiker potensialet er lik null :eek:

Jeg lurer på hvordan det blir om 30 år og noen vil restaurere(?) en El-bil! Det kommer nok til å bli vanskelig....

8
 
  • Liker
Reaksjoner: 2JHead