Fadderuke. Hold kjeft skrikunger!
Avbiter + høyttalerkabler = Game over.Bor i strøk med relativt stor tetthet av småbarnsfamilier og godt med klang mellom husveggene. De nye naboene hadde fest i går, OK, de bevegde seg ut til midnatt, men da jeg våkna til full blast med f***ings Kygo igjen klokka 4 klikka det for meg. Måtte gå helt inn i stua deres før de merka at det var noen der og skreik at de til ******* måtte få slutt på ********* med én ********** gang. 15min stille, så like høyt igjen. Hva feiler det folk? Ikke mist veldig gøy for legen i huset som skulle opp på jobb to timer senere. De var på'an igjen i kveld. Stille nå, men prøver de seg på nachspiel én gang til blir det true mayhem - grand declaration of war - pure fucking armageddon, all guns blazing!
Jeg hadde ringt politiet, for så å lempe ut hovedsikringen på bygget.. Fordeler ved å jobbe i elforsyningen...Bor i strøk med relativt stor tetthet av småbarnsfamilier og godt med klang mellom husveggene. De nye naboene hadde fest i går, OK, de bevegde seg ut til midnatt, men da jeg våkna til full blast med f***ings Kygo igjen klokka 4 klikka det for meg. Måtte gå helt inn i stua deres før de merka at det var noen der og skreik at de til ******* måtte få slutt på ********* med én ********** gang. 15min stille, så like høyt igjen. Hva feiler det folk? Ikke mist veldig gøy for legen i huset som skulle opp på jobb to timer senere. De var på'an igjen i kveld. Stille nå, men prøver de seg på nachspiel én gang til blir det true mayhem - grand declaration of war - pure fucking armageddon, all guns blazing!
Bor i strøk med relativt stor tetthet av småbarnsfamilier og godt med klang mellom husveggene. De nye naboene hadde fest i går, OK, de bevegde seg ut til midnatt, men da jeg våkna til full blast med f***ings Kygo igjen klokka 4 klikka det for meg. Måtte gå helt inn i stua deres før de merka at det var noen der og skreik at de til ******* måtte få slutt på ********* med én ********** gang. 15min stille, så like høyt igjen. Hva feiler det folk? Ikke mist veldig gøy for legen i huset som skulle opp på jobb to timer senere. De var på'an igjen i kveld. Stille nå, men prøver de seg på nachspiel én gang til blir det true mayhem - grand declaration of war - pure fucking armageddon, all guns blazing!
Hæææ! Kan vi som er utafor få litt mer info?Den jævlige bussvegen på Forus (Sandnes). Enda godt at oljeprisen gikk i dass slik at Rogaland går konk og tåkenissene som drømte opp bussvegen ikke får råd til å gjøre annet toskeskap.
Bor i strøk med relativt stor tetthet av småbarnsfamilier og godt med klang mellom husveggene. De nye naboene hadde fest i går, OK, de bevegde seg ut til midnatt, men da jeg våkna til full blast med f***ings Kygo igjen klokka 4 klikka det for meg. Måtte gå helt inn i stua deres før de merka at det var noen der og skreik at de til ******* måtte få slutt på ********* med én ********** gang. 15min stille, så like høyt igjen. Hva feiler det folk? Ikke mist veldig gøy for legen i huset som skulle opp på jobb to timer senere. De var på'an igjen i kveld. Stille nå, men prøver de seg på nachspiel én gang til blir det true mayhem - grand declaration of war - pure fucking armageddon, all guns blazing!
Vintage Rolex uten quick set date funksjon - og en personlighet lett (ok da; HEAVY) krydret med OCD.
Så det kan med fordel stå winder på ønskelisten til jul?Vintage Rolex uten quick set date funksjon - og en personlighet lett (ok da; HEAVY) krydret med OCD.
Eller motorisert skrutrekker og dobbeltsidig teip..?Så det kan med fordel stå winder på ønskelisten til jul?