Det hørtes gammeldags ut. Pop ut krona, fest krona i chucken på drillen og kjør på. Funker på alle klokker som har mindre enn 13mm kroner. DVS alle, bortsett fra Invicta.Eller motorisert skrutrekker og dobbeltsidig teip..?
Det hørtes gammeldags ut. Pop ut krona, fest krona i chucken på drillen og kjør på. Funker på alle klokker som har mindre enn 13mm kroner. DVS alle, bortsett fra Invicta.Eller motorisert skrutrekker og dobbeltsidig teip..?
Lurt! Godt tipsDet hørtes gammeldags ut. Pop ut krona, fest krona i chucken på drillen og kjør på. Funker på alle klokker som har mindre enn 13mm kroner. DVS alle, bortsett fra Invicta.
https://aho.no/no/nyhetsarkiv/aho-mest-populre-lrested
"2015 ble rekordår for søkere til AHO. (...) AHO mottok totalt 2533 søknader til 90 studieplasser."
Gjett hvem som ble nummer 91?
At jeg må stå i kø hver dag fordi noen jobber seg nesten i hjel. Rekorden jeg har registrert er 11 mann på ca 200m bru hvorav en i "gravemaskin", en som jobbet foran og ni som "diskuterte" i to grupper på hhv fire og fem personer. Planlegging og statusmøte er greit det, men jeg mistenker at det forekommer litt ofte. Gjennom sommeren er nevnte episode den eneste gangen jeg har registrert at mer enn en person har jobbet når jeg har kjørt forbi.
Vintage Rolex uten quick set date funksjon - og en personlighet lett (ok da; HEAVY) krydret med OCD.
At alt som selges av bukser om dagen fortsatt er såkalt slimfit. Hvor lenge har galskapen pågått nå? Jeg liker dykkerklokker. Ikke dykkerdrakt.
At alt som selges av bukser om dagen fortsatt er såkalt slimfit. Hvor lenge har galskapen pågått nå? Jeg liker dykkerklokker. Ikke dykkerdrakt.
Det ligger alltid en slik en som dette i bilene - klar til bruk. Hater støv på dashbord, mediaskjerm, etc.At @Loevhagen har så støvfritt interiør i bilen.
Det ligger alltid en slik en som dette i bilene - klar til bruk. Hater støv på dashbord, mediaskjerm, etc.
At selv med en slik i bilen ser innsiden ut som om noen har deponert halve Solastranden der én dag etter støvsuging og vask.
Hm. Kanskje kluten du bruker er for stor? Er dette den du bruker?
Da er det rutinene i bilen du må ta tak i.At selv med en slik i bilen ser innsiden ut som om noen har deponert halve Solastranden der én dag etter støvsuging og vask.