G
Guest571
Guest
Han pikken fra TVN som intervjuet Høgmo etter kampen i dag.
Var nedom lokale trafikkstasjonen nå for å se om jeg kom noe lenger
Etter mye frem og tilbake for å finne enøt menneske som var mer oppdatert på lovverket en en middels stor pose med sand var det endelig en som "mener å ha husket på sist møte" hvordan dette skulle gå for seg. Og dette var det veidirektoratet som skulle ta seg av.
Sett meg lei av alt rørekøddet dem deiver med ba jeg personen ringe en saksbehandler og avtale med og sjekke opp at det var riktig. Fikk så direkteadressen til dette menneske og lovnad om at ja nå skal det ordne seg.
Nå er søknad, gammelt vognkort og politiattest med dokumentasjon på eierskap sendt til brita ett eller annet sted i det store norske land.
Blir det ikke orden nå blir min neste ankomst nede på den trafikkstasjonen noe i denne stilen.
Og nei @petterhg. Jeg ser serdeles lite godt på det at både skattepengene og bensinpengene mine går til spille på inkompetanse i statlig sektor. Dette blir for dumt.
Alt av LED og halogen utelys på huset er plutselig gått i sort
Gaffa! (Og sensurer fødselsnummeret ditt....)Forventer 3 timer i kø på biltilsynet:
Oops, takk for tipset. Står jo underst også, så ikke den andre...Gaffa! (Og sensurer fødselsnummeret ditt....)
Forventer 3 timer i kø på biltilsynet:
Folk som kaller Rolex rollie....
Du som jobber med bil, mekker ikke du beemer med rollie og revvo dagen lang da?
Når en har pakke på vei "Ekspress over natt" og sjefens sjef flytter morgendagens lenge planlagte møte fra 10:00 til 08:00.
@Guybrush Threepwood