+ 1
Ramlet inn på dette programmet nå, det er som å se en togulykke i sakte film. Imponerende casting
Hvor finner man sånne?! Det positive er jo at man føler seg meget normal når man ser på da...
+ 1
Ramlet inn på dette programmet nå, det er som å se en togulykke i sakte film. Imponerende casting
Hvor finner man sånne?! Det positive er jo at man føler seg meget normal når man ser på da...
Allerede her synes jeg vi har et kvalifisert innlegg til trådenFolk som blunker fortrolig til deg.
Statens vegvesen
Makan til statelig værna bedrift skal man se lenge etter uansett land.
Her er eposten en papirball som blir kasta fra den ene inkompetente personen som ikke gidder å gjøre en dritt til nr 2 som mener at nr 1 dkulle egentlig ha vært riktig person. Ansvarsfraskrivelse fra a - å. Vil ikke, kan ikke, gidder ikke.
I følge lovverket kan man registrere opp et papirløst kjøretøy som ikke ligger i deres systemer så lenge man møter til teknisk kontroll for å legge inn nye data og registrere den på nytt, og man har politiattest på eierskap.
Alt er i orden, dokumentert og fungerende.
Møter opp på lokale vegstasjon.
Nei dette gjør ikke vi, send skriftelig søknad til regionalkontoret
Dokumenterer og skriver søknad til regionkontoret. Får mail om at dette skal vidre til teknisk annsvarlig i regionen for å legge inn i systemet
Får mail fra teknisk kjøretøy ansvarlig regionalt med beskjed at nei, denne saken avslutter han, for dette er ikke hans ommeråde. Her må jeg stikke til lokal vegstasjon for å gjøre dette.
Neste nå er det lokale vegkontoret
Jeg går ikke ut av den stasjonen før sykkelen er registrert. Lykke til å si nei til meg.
#ubrukeligemennesker
(Nb; følte meg 2kg lettere nå)
Lykke til @crown guard!
Se heller positivt på det. Alle de menneskene du møter hadde kanskje ikke vært egnet for å jobbe med noe fornuftig. Nå har de jobb, og en regulert ramme med møtested 8-16 og noe å gjøre. Alternativet ville kanskje vært at de hadde vært arbeidsledige, subbet gatelangs og muligens drevet med en eller annen kriminalitet. Nå bidrar du til at de har noe å gjøre, og at de føler seg verdifulle. Hadde de godkjent dine papirer med en gang så hadde det blitt mye mindre arbeid på de alle sammen!
Med andre ord, så er dette en form for ditt bidrag til fellesskapet!
8
PS: De du møter har mange gode venner i Plan og Bygg, for eksempel....
Vil kjøpe noe nytt til samlingen - men aner ikke hva.
Feilslått tilnærming.Hvis du begynner på "A"?
Eller, hva er nå øverst på KS?
8
Hva som skjer i Paris. Jeg blir så frustrert, sint og trist!
Dette er en hendelse jeg ikke kan like, derav trådvalget. Ingen videre diskusjon er ønsket fra min side.
Feilslått tilnærming.