Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Hade store førhåpningar av den nye Bond! Men likte den ikke. Noen annan som blev skuffet?

Jeg har ikke sett den enda. Første med Daniel Craig likte jeg, men de to påfølgende liker jeg veldig godt! Jeg har da kanskje litt for store forventninger til Spectre....

8
 
Spectre sugde balle hardt, i likhet med de siste 38 forgjengerne. Noen av de eldre har dog sjarm, noe denne var fullstendig blottet for.

Og Daniel Craig er fullstendig talentløs. Han har to uttrykk; vanlig og mysende hyseblikk..
Sånn, da var det sagt.

:)
 
criag-ed-1-810x400.jpg


c6e1cc729e1e2b50673c0a194dbe0e5c.jpg
 
Spiste god nyttårsmiddag med stor familien, men måtte kjøre hjem på pga kvalme og mageproblemer!:mad:
Den h....tes manflu som har fulgt meg en uke gir ikke slipp!! F..K:confused:
 
Postmannen ringer og spør om jeg er hjemme. Sier ifra at jeg ikke er det men kommer hjem om ikke så alt for lenge.
Han forteller at han kommer innom senere når jeg er hjemme igjen.
Dukket aldri opp :mad:
 
  • Liker
Reaksjoner: Tetragrammaton
Sender kjerringa ut med damene i barselgruppa, i håp om en rolig aften med jentungen. Vel unnagjort med kveldsmat og skifting bærer det i seng. Far har store planer å få flådd gjennom noen serieopptak på boksen. Så får jeg demonstrert hvor mye innhold det er i en så liten kropp. Eksorsisten er ingenting i forhold..
 
Rocken har eksistert så lenge at den en populert av flere gamle menn og kvinner. Det er ganske mange som har hengt med siden 60/70 tallet.

Mange store som vil bli husket.
Jeg så Bowie live på 80/90 tallet...

8
 
Jeg kan ikke like at det urovekkende ofte utspiller seg følgende hendelse når jeg er i butikker.

Følgende konversasjon foregår i vanlig manér, og et ikke-bemerkelsesverdig tonefall.
-Hei, hva kan jeg hjelpe deg med?
God dag, jeg skulle gjerne hatt (f.eks) et ferskt brød. Har dere noen som fremdeles er varme?
-Ja, vi har en del som vi nettopp tok ut av ovnen.
Strålende. Da tar jeg et slikt brød og en kaffe.
-Det var det hele?
Ja, for denne gang.
-Ok, det blir 87.- Betaler du med kort?
Ja, det er fint.
-Ok.
*Betaling godkjent*

Det er nå det skjer. Den ansatte bak kassen (en kvinne i 90% av tilfellene) utbryter med en tilgjort babe-stemme noe i de baner som: -Mmmmmhmmm Velkommen tilbake skal du HJERTELIG være! MMMmmmhmmmm...

Altså. Det er en helt vanlig tone under hele handelen. Hva gjør at disse damene føler at de må ha en form for audition til Rokkos nye cinematiske satsning akkurat i det øyeblikket jeg snur meg bort fra kassen?
Ønsker ledelsen i bedriften å etterlate et inntrykk i min underbevissthet om urovekkende villige ansatte, med den baktanke at det tiltrekker seg flere faste kunder?
Tror den ansatte bak kassen at de etterlater en behagelig assosiasjon ved å ha en eksentrisk personlighetsforandring ved tidspunktet for kundens avgang?

Er jeg den eneste som legger merke til dette?

JEG KAN IKKE LIKE DETTE HER!
 
  • Liker
Reaksjoner: ErlingK og Grendel
Jeg kan ikke like at det urovekkende ofte utspiller seg følgende hendelse når jeg er i butikker.

Følgende konversasjon foregår i vanlig manér, og et ikke-bemerkelsesverdig tonefall.
-Hei, hva kan jeg hjelpe deg med?
God dag, jeg skulle gjerne hatt (f.eks) et ferskt brød. Har dere noen som fremdeles er varme?
-Ja, vi har en del som vi nettopp tok ut av ovnen.
Strålende. Da tar jeg et slikt brød og en kaffe.
-Det var det hele?
Ja, for denne gang.
-Ok, det blir 87.- Betaler du med kort?
Ja, det er fint.
-Ok.
*Betaling godkjent*

Det er nå det skjer. Den ansatte bak kassen (en kvinne i 90% av tilfellene) utbryter med en tilgjort babe-stemme noe i de baner som: -Mmmmmhmmm Velkommen tilbake skal du HJERTELIG være! MMMmmmhmmmm...

Altså. Det er en helt vanlig tone under hele handelen. Hva gjør at disse damene føler at de må ha en form for audition til Rokkos nye cinematiske satsning akkurat i det øyeblikket jeg snur meg bort fra kassen?
Ønsker ledelsen i bedriften å etterlate et inntrykk i min underbevissthet om urovekkende villige ansatte, med den baktanke at det tiltrekker seg flere faste kunder?
Tror den ansatte bak kassen at de etterlater en behagelig assosiasjon ved å ha en eksentrisk personlighetsforandring ved tidspunktet for kundens avgang?

Er jeg den eneste som legger merke til dette?

JEG KAN IKKE LIKE DETTE HER!
Ohoi! dette har jeg aldri opplevd:( Du må ha en meget sterk påvirkning på kvinners formerings gener !:D
 
Nu vel. Jeg har faktisk tatt det opp på kontoret, og fått bekreftet at dette heseblesende forsøket på tampen av en normal samtale faktisk er retningslinjer i bedriften med formål at kunden skal føle seg vel i farvel-øyeblikket.
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher