Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Jeg kan ikke like at det urovekkende ofte utspiller seg følgende hendelse når jeg er i butikker.

Følgende konversasjon foregår i vanlig manér, og et ikke-bemerkelsesverdig tonefall.
-Hei, hva kan jeg hjelpe deg med?
God dag, jeg skulle gjerne hatt (f.eks) et ferskt brød. Har dere noen som fremdeles er varme?
-Ja, vi har en del som vi nettopp tok ut av ovnen.
Strålende. Da tar jeg et slikt brød og en kaffe.
-Det var det hele?
Ja, for denne gang.
-Ok, det blir 87.- Betaler du med kort?
Ja, det er fint.
-Ok.
*Betaling godkjent*

Det er nå det skjer. Den ansatte bak kassen (en kvinne i 90% av tilfellene) utbryter med en tilgjort babe-stemme noe i de baner som: -Mmmmmhmmm Velkommen tilbake skal du HJERTELIG være! MMMmmmhmmmm...

Altså. Det er en helt vanlig tone under hele handelen. Hva gjør at disse damene føler at de må ha en form for audition til Rokkos nye cinematiske satsning akkurat i det øyeblikket jeg snur meg bort fra kassen?
Ønsker ledelsen i bedriften å etterlate et inntrykk i min underbevissthet om urovekkende villige ansatte, med den baktanke at det tiltrekker seg flere faste kunder?
Tror den ansatte bak kassen at de etterlater en behagelig assosiasjon ved å ha en eksentrisk personlighetsforandring ved tidspunktet for kundens avgang?

Er jeg den eneste som legger merke til dette?

JEG KAN IKKE LIKE DETTE HER!

Enkelte bare har det i seg @Entropy ;)

200S5MHT3OV.gif
 
  • Liker
Reaksjoner: Entropy
Var hos fotograf i går. Skulle ta bilder av nye barnet og familiefoto.
Men det endte ikke helt slikt da barnet bestemte seg for å bæsje utover far!
Kom på buksa og oppover genseren. Endte med å droppe familiebildet.

Var egentlig bare komisk. Men føler ikke at jeg vil poste dette i "Dette kan jeg like, hverdags edition" :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Damer som først fjerner alt av øyenbryn, for deretter å male dem på - etter beste evne. Ikke alltid den evnen er like god. Og - best av alt; innerste del av de påmalte øyenbryna er ikke avrundet, men like rette som et vinkeljern. Fuck så pent og naturlig, atte.
 
Var hos fotograf i går. Skulle ta bilder av nye barnet og familiefoto.
Men det endte ikke helt slikt da barnet bestemte seg for å bæsje utover far!
Kom på buksa og oppover genseren. Endte med å droppe familiebildet.

Var egentlig bare komisk. Men føler ikke at jeg vil poste dette i "Dette kan jeg like, hverdags edition" :)
Det er klart at dere da SKULLE tatt bilder!
 
Å gå i klesbutikken med sambuaren til krampa tek deg, og tankane på å henge seg i eit prøverom melder seg. Dette er irritasjonsmoment nok, men så kjem befrielsen! Ho seier ho skal gå og betale, YES tenker eg..
Etter betaling( og etter mitt skjønn unødvendig lang prat med ho i kassa) så går me mot utgangen.

Men då skal ho plutselig sjå litt meir, ta og føle på litt andre kle, kommentere "nei Gud, den var skjønn" og "eg skal berre nett bort her og sjå på denna"....

AAAARRRGGGHHH!!!!!:mad:
 
Når man uforvarende skal søke etter søte kattunger via Googles bildesøk til familiens yngste - og man vet at man får flest treff ved å søke på engelsk - og familien forøvrig sitter på siden og myser - og man ser resultatet etter å ha klikket på søk-knappen. o_O
 
Når man uforvarende skal søke etter søte kattunger via Googles bildesøk til familiens yngste - og man vet at man får flest treff ved å søke på engelsk - og familien forøvrig sitter på siden og myser - og man ser resultatet etter å ha klikket på søk-knappen. o_O
Noe sier med at du ikke søkte på cute kittens?
 
Det makkverket Karpe Diem velger og kalle musikk! 'Lett å være rebell i kjellerleiligheten din' er noe av det dårligste jeg har lyttet til - noen sinne!
Jeg velger faktisk å rangere det lavere på den musikalske rangstigen enn heismusikk, ventemusikk pr. telefon og Skrillex. Fytti katta sier jeg bare.