Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Nydelig med silikonpupp med blodårer.

sophie_tit
Hun: HVA DRIVER DU MED?
Han: Ehh, nei, jeg bare ser på klokker på Tidssonen.
Hun: KALLER DU DET DER KLOKKER?
Han: Ehh, nei, det er bare han Loevhagen, han flinke fotografen, som legger ut bilder.
Hun: HAN SER IKKE SÅ FLINK UT FOR MEG
 
At svigerfar ligger på Hønefoss sykehus med brudd i ryggen, og har siden fredag ventet på avklaring fra Ullevål.
I tillegg er minstejenta skikkelig febersyk, så ille at jeg måtte sitte febervakt i hele natt..
Søvn er oppskrytt, det er sikkert!
 
Når du har trykket F5 369 ganger i løpet av dagen, for å endelig se at klokken din har ankommet på posten men du får ikke hentet den ut fordi posten sitt system er nede... Argh :(
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og Preacher
Frisørar som tar i så mykje at dei luggar deg når dei skal holde håret mellom fingrane, som kjører kamben så hardt ned i hovudbotn at du kunne sådd poteter i gropene og som dunkar kløppemaskina så hardt inn i skallen at du høyrer det brakar...
 
  • Liker
Reaksjoner: Pippen
Har posten app'n men det var systemet post i butikk som lå helt nede ettersom jeg forsto på den veldig stressa ekspeditøren som sto der...
 
Når man kommer hjem sent på natt etter jobb og innser at gatelyktene alle andre steder i bygda lyser, men ikke akkurat ned veien der jeg bor.. joda, strømløst var det i huset også. Låven og huset står i det minste. Youtube surfinga før sengetid uteblir dog i dag..
 
Så nå mangler du iPhone og penger?
Hehe, neida:) Nå får den fullføre livet sitt i skuffen.
Vi forbereder flytting, og da dukker det opp mye rart i skuffer og skap. Dette var første og siste objekt som havnet på finn. Er redd for at jeg er den neste som selger klokker uten b&p, da de har forsvunnet under flytting.
 
"du kjører merc, jeg er student med buss"

Det er ikke billig å kjøre buss heller. Nå hører det vel også med at studenter ofte sniker. Det måtte i så fall bety at en stakkar som kjører merc burde få 1800 for den iPhonen. Dyr bil å holde i drift. Det er ikke mulig å snike unna hverken bensin eller bompenger. Student som sniker på bussen har god råd! Vis barmhjertighet og betal 1800!

8
 
  • Liker
Reaksjoner: ErlingK og Thomas84