Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Antrekk på kordamene, eller sangen?:D

p6_4891-1.jpg


Uttalelsen min er utelukkende basert på fullstendig mannsjåvinistisk grunnlag dessverre :D Hvordan det låt er ikke noe jeg registrerte.
 
  • Liker
Reaksjoner: Hvalrossen og Grendel
p6_4891-1.jpg


Uttalelsen min er utelukkende basert på fullstendig mannsjåvinistisk grunnlag dessverre :D Hvordan det låt er ikke noe jeg registrerte.

Jeg hører det argumenteres f o r å se Melodi GP... Egentlig må jeg innrømme at jeg for kun få dager siden fikk med meg at det var finale nå til helgen. MGP-filteret arbeider egentlig bra om dagen. (Eller kanskje for bra. Kanskje jeg skal ta på høretelefoner og SE på?)

8
 
Då var det ESC igjen :(
Einaste lyspunktet var at eg fikk grene meg til at me skulle sjå sendinga på NRK3, der P3Morgen kommenterar i bakgrunn..Då vert det litt meir levelig..

IMG_20160514_210717_zpsnjm6z1e5.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Gubben11 og Gin
Då var det ESC igjen :(
Einaste lyspunktet var at eg fikk grene meg til at me skulle sjå sendinga på NRK3, der P3Morgen kommenterar i bakgrunn..Då vert det litt meir levelig..

IMG_20160514_210717_zpsnjm6z1e5.jpg

+1

Akkurat passe seriøst og gratulerer til Ukraina med deres sang som var dedikert til krimtaterene i følge Silje Nordnes...:confused:
Flere øl nå så må jeg over i fylkestråden:)
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher og Bears
Holdte på å kræsje i går da en buss på Østre Aker vei nesten skviste meg inn i autovernet rett ved Stanseveien. Jeg hadde gått over til venstre felt for at han skulle få å kjøre ut på motorveien, men når han kjører ut går han langt over feltet sitt. Jeg bråbremset og så egentlig hele situasjonen i slowmotion. Det var liksom i det stadiet der jeg tenkte at.. når skjer det.

Jeg måtte egentlig ta meg ett minutt for å tenke over situasjonen. Men siden det var kø resten av veien hjem måtte jeg bare lukke opp vinduene og få litt luft.

Satt hjemme i sengen resten av kvelden.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Det var snakk om overdreven idoldyrking etter en artist/kjendis sin død tidligere. Høyner det med overdreven idoldyrking etter at det har blitt laget en film (som har blitt populær) om eller med den avdøde. Og så få seg en tattovering som dekker hele ryggen for å vise at du er 4 real.
13248885_218684981849813_1035679535_n.jpg

Men hva vet vel jeg, mulig at Eazy-E var onkelen til denne danske fotballspilleren som var syv år når Eazy døde i 1995.
 
  • Liker
Reaksjoner: UJU
Enig i det. :) Hadde en god del venner som fikk det travelt med å poengtere at de hadde vært blodfan av NWA leenge, etter at de hadde sett filmen på Popcorn time. Nicki Bille tok poengteringen litt lengre.
 
  • Liker
Reaksjoner: adamskater