Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

"Heldigvis" har jo denne spreke unggutten lenge igjen...;)

justin-bieber-interview-the-singer-opens-up-about-the-pressure-of-fame-body-image-1447177675.jpg
SIKKER?
 
Quartzbilen låste toåringen inne i 40 minutter før jeg via en app klarte å overstyre dens ondsinnede kidnappingsforsøk. Kan noen være så snill å forklare meg hva som var så galt med forutsigbar og brukermanipulerbar mekanikk igjen ? Jeg glemmer det stadig.
 
  • Liker
Reaksjoner: semmern
Quartzbilen låste toåringen inne i 40 minutter før jeg via en app klarte å overstyre dens ondsinnede kidnappingsforsøk. Kan noen være så snill å forklare meg hva som var så galt med forutsigbar og brukermanipulerbar mekanikk igjen ? Jeg glemmer det stadig.

Det hadde ikke skjedd på 60- 70-tallet..Elektronik er overvurdert
 
Quartzbilen låste toåringen inne i 40 minutter før jeg via en app klarte å overstyre dens ondsinnede kidnappingsforsøk. Kan noen være så snill å forklare meg hva som var så galt med forutsigbar og brukermanipulerbar mekanikk igjen ? Jeg glemmer det stadig.

Det er vel bare en patch som må til!
Greit med stabile biler som man kunne håndtere manuelt. Derimot krever slike løsninger at en nøkkel må føres inn i en smal spalte, for deretter å dreies ca 90 grader mot klokken.

For å krone arbeid med problemer må handlingen utføres med en hånd. Meget problematisk med andre ord.

8
 
  • Liker
Reaksjoner: semmern
Overfølsom idoldyrking etter en artist sin død. Hadde presse og fans som elsker artister etter de er døde - vært like aktive mens artisten levde - så ville nok artisten satt pris på det.
Jeg liker ikke journalister, artister, semi-kjendiser og andre igler som skal slå oppmerksomhetsmynt på andres død. Det gjør de ved å "hylle" artisten i alle sosiale media hvor de har en konto, ved å fortelle oss dødelige hvor innmari tett på de hadde vært artisten på en meet & greet i 1979 (selvsagt før artisten ble kjent) eller at de selvsagt var fans siden første plate. Joachim Lund i Aftenposten er en slik igle. Misliker det STERKT!
 
Du er inne på noe der, @KAB.
Det er påfallende mange som har fått inspirasjon fra (nylig) avdøde artister.

Det er ikke bare musikere som "rammes" av slik plutselig post-mortem-popularitet. Politikere, forfattere er i samme rekke.

Selv går jeg kanskje mot strømmen når jeg sier at jeg aldri skjønte bæret av Prince sin musikk....

8
 
Du er inne på noe der, @KAB.
Det er påfallende mange som har fått inspirasjon fra (nylig) avdøde artister.

Det er ikke bare musikere som "rammes" av slik plutselig post-mortem-popularitet. Politikere, forfattere er i samme rekke.

Selv går jeg kanskje mot strømmen når jeg sier at jeg aldri skjønte bæret av Prince sin musikk....

8

Du er i akkurat samme strøm som meg. Skjønte ingenting av Bowie (selv om jeg etter hans død forsøkte å lytte meg gjennom katalogen hans) og Prince. Mulig jeg er for snever eller ikke sær nok. Den neste som pakker sammen tipper jeg er Iggy Pop? (Han må uansett strykes på styrke "lin" snart!)

// KAB
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
"Hei, kjære. Kan du gjøre meg en liten tjeneste? Tar ikke så lang tid"

Etter 5 timer med bartending for 400 varierende fulle (les. ufyselige) personer innser jeg at dette med begrepene "liten" og "tid" er veldig relative. Endelig godt man fikk 4 timer skjønnhetssøvn før kontoret da.