SIKKER?"Heldigvis" har jo denne spreke unggutten lenge igjen...
SIKKER?"Heldigvis" har jo denne spreke unggutten lenge igjen...
Quartzbilen låste toåringen inne i 40 minutter før jeg via en app klarte å overstyre dens ondsinnede kidnappingsforsøk. Kan noen være så snill å forklare meg hva som var så galt med forutsigbar og brukermanipulerbar mekanikk igjen ? Jeg glemmer det stadig.
Quartzbilen låste toåringen inne i 40 minutter før jeg via en app klarte å overstyre dens ondsinnede kidnappingsforsøk. Kan noen være så snill å forklare meg hva som var så galt med forutsigbar og brukermanipulerbar mekanikk igjen ? Jeg glemmer det stadig.
Er ikke det en del av arbeidsbeskrivelsen til advokater da?"Advokatkolleger" som bevisst jukser med faktum
Jeg liker ikke journalister, artister, semi-kjendiser og andre igler som skal slå oppmerksomhetsmynt på andres død. Det gjør de ved å "hylle" artisten i alle sosiale media hvor de har en konto, ved å fortelle oss dødelige hvor innmari tett på de hadde vært artisten på en meet & greet i 1979 (selvsagt før artisten ble kjent) eller at de selvsagt var fans siden første plate. Joachim Lund i Aftenposten er en slik igle. Misliker det STERKT!Overfølsom idoldyrking etter en artist sin død. Hadde presse og fans som elsker artister etter de er døde - vært like aktive mens artisten levde - så ville nok artisten satt pris på det.
Au!2åring + badegulv
Vet hva som ikke blir å finne på madammens arm i morgen
Du er inne på noe der, @KAB.
Det er påfallende mange som har fått inspirasjon fra (nylig) avdøde artister.
Det er ikke bare musikere som "rammes" av slik plutselig post-mortem-popularitet. Politikere, forfattere er i samme rekke.
Selv går jeg kanskje mot strømmen når jeg sier at jeg aldri skjønte bæret av Prince sin musikk....
8
+1Får endelig håpe ingen her, eller noen nær av noen her er rammet av helistyrten idag.
En tragedie.