Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Menn i kortbukser i bymiljø.


Går ut ifra at du da kun mener menn og at damer som har noe å vise frem, godt kan bruke tights spm hverdagsbukse:D

Tights burde vært forbudt for menn.
I hvertfall hvis de har passert 40.
Dette bør ikke være krevende å få vedtatt da det garantert vil være bred støtte for et slikt forslag.

Ser for meg samtalen som vil gå rundt om i landets sportsbutikker:
Kunde: Jeg skulle gjerne hatt denne tights'en.
Butikkansatt: Har du legitimasjon?
Kunde: ---
Butikkansatt: Dessverre, jeg kan ikke selge dette plagget til deg. Neste!
 
Redigert:
Tights kan man - om den lever opp til navnet sitt - kalle for en 'lesepålepper-bukse'(gjelder såklart kvinner, men prinsippet gjelder menn også..). Garanterer at de tar hintet, og slutter å gå med slikt utenfor treningsøyemed.
Uting..

In other news, så får jeg stadig valuta for forsikringspremien på bilen. Booket time til klimaservice, hvorpå karen bruker ca. et minutt på å finne et hull på størrelse med Romeriksporten i kondenseren. Dette kommer på den nette sum av 10k, og jeg håper så inderlig at takstmann hos Gjensidige angrer på at de laget bil av vraket i fjor høst. :mad::mad::mad:
 
Kort fortalt:

Kona har handla noen bikinier.
Mitt oppdrag den neste halve timen er å "si hva jeg synes".
Og det etter et glass med vin og et par whisky.
Her kan man mentalt snuble lett.

HJELP!
 
  • Liker
Reaksjoner: Dingle og reim
Tights kan man - om den lever opp til navnet sitt - kalle for en 'lesepålepper-bukse'(gjelder såklart kvinner, men prinsippet gjelder menn også..). Garanterer at de tar hintet, og slutter å gå med slikt utenfor treningsøyemed.
Uting..

Der kom du meg i forkjøpet med å kommentere "døvebukser"!

ikke lekkert...

8
 
Når hjertet sier "du trenger en ny sommerklokke da"

men hodet bare "Nei, du er voksen nå. Nå skal vi bruke penger på fornuftige ting. Betale litt ekstra på lånet, kanskje kjøpe de nye spisestolene den bedre halvdel bare må ha. Spare til en regnværsdag er jo også lurt, det har du kanskje ikke vært så flink på i det siste.."
 
Når hjertet sier "du trenger en ny sommerklokke da"

men hodet bare "Nei, du er voksen nå. Nå skal vi bruke penger på fornuftige ting. Betale litt ekstra på lånet, kanskje kjøpe de nye spisestolene den bedre halvdel bare må ha. Spare til en regnværsdag er jo også lurt, det har du kanskje ikke vært så flink på i det siste.."


Fortell at klokker lett kan selges, dersom det skulle knipe. Noe det selvsagt ikke vil gjøre! Uansett 50,000 brukt på klokke er ikke det samme som 50,000 i redusert verdi/aktiva!

8
 
Når du skal fylle drivstoff og kødden foran deg betaler ved pumpa ute, men ikke gidder å flytte bilen sin og istedenfor går inn å bestiller mat OG i tillegg står inne å spiser mens det er fjorten mil med kø ved pumpene :mad:
 
Når du skal fylle drivstoff og kødden foran deg betaler ved pumpa ute, men ikke gidder å flytte bilen sin og istedenfor går inn å bestiller mat OG i tillegg står inne å spiser mens det er fjorten mil med kø ved pumpene :mad:
Da hadde han fått en meget verbal beskjed om hvor stor idiot han er - i plenum inne foran resten av butikken. :mad:
 
  • Liker
Reaksjoner: Humla
Avlyst 'reunion' med gamle venner pga biltrøbbel, og et konsept jeg først hørte av Atle Antonsen for en del år siden - ettersvetting. Jeg hater ettersvetting, for det tvinger frem en dusj etter dusjen - for å bli kvitt svetten man fortsatt produserer fra den fysiske anstrengelsen nettopp utført. :mad:
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Du må ikke utføre de fysiske utskeielsene så hardt, @Skogsmatrosen. Sagt på en annen måte; unngå hardt fysisk arbeid og utskeielser, så unngår du både svetting og ettersvetting!

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher