De som innehar "uerstattelig" kompetanse har en egen kleskodeks.Enda verre i mine korridorer der shortsen kombineres med "Hawaii-skjorter"
Gjelder forøvrig kun menn i siste etappe av karriereløpet
De som innehar "uerstattelig" kompetanse har en egen kleskodeks.Enda verre i mine korridorer der shortsen kombineres med "Hawaii-skjorter"
Gjelder forøvrig kun menn i siste etappe av karriereløpet
Menn i kortbukser i bymiljø.
Tights...
Går ut ifra at du da kun mener menn og at damer som har noe å vise frem, godt kan bruke tights spm hverdagsbukse
Kirkegården er full av folk med uerstattelig kompetanse, kortbukse og hawaiiskjorte.De som innehar "uerstattelig" kompetanse har en egen kleskodeks.
Kunde: Jeg skulle gjerne hatt denne tights'en.
Butikkansatt: Har du legitimasjon?
Kunde: ---
Butikkansatt: Desverre, jeg kan ikke selge dette plagget til deg. Neste!
Lett som en plett, hun er flott i alleKort fortalt:
Kona har handla noen bikinier.
Mitt oppdrag den neste halve timen er å "si hva jeg synes".
Og det etter et glass med vin og et par whisky.
Her kan man mentalt snuble lett.
HJELP!
Tights kan man - om den lever opp til navnet sitt - kalle for en 'lesepålepper-bukse'(gjelder såklart kvinner, men prinsippet gjelder menn også..). Garanterer at de tar hintet, og slutter å gå med slikt utenfor treningsøyemed.
Uting..
Pics or it didn't happen.Kort fortalt:
HJELP!
Haha, tidenes helaften for ditt vedkommendeKort fortalt:
HJELP!
Pøh.. Hun ser selvsagt best ut utenLett som en plett, hun er flott i alle
EnigPics or it didn't happen.
Når hjertet sier "du trenger en ny sommerklokke da"
men hodet bare "Nei, du er voksen nå. Nå skal vi bruke penger på fornuftige ting. Betale litt ekstra på lånet, kanskje kjøpe de nye spisestolene den bedre halvdel bare må ha. Spare til en regnværsdag er jo også lurt, det har du kanskje ikke vært så flink på i det siste.."
Når du skal fylle drivstoff og kødden foran deg betaler ved pumpa ute, men ikke gidder å flytte bilen sin og istedenfor går inn å bestiller mat OG i tillegg står inne å spiser mens det er fjorten mil med kø ved pumpene
Da hadde han fått en meget verbal beskjed om hvor stor idiot han er - i plenum inne foran resten av butikken.Når du skal fylle drivstoff og kødden foran deg betaler ved pumpa ute, men ikke gidder å flytte bilen sin og istedenfor går inn å bestiller mat OG i tillegg står inne å spiser mens det er fjorten mil med kø ved pumpene
Da hadde han fått en meget verbal beskjed om hvor stor idiot han er - i plenum inne foran resten av butikken.