Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

At sommervikarene med de røde tusjene er tilbake på jobb i landets redaksjoner.

redring.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Tommen
Hah. Da har du ikke prøvd Chaqwa fra Coca Cola Company.. Vi fikk nylig ny automat fra merket, og jeg har nærmest sluttet med kaffi som en konsekvens. På den lyse siden er det noe avslappende med te, men kanskje ikke helt passende å nesten duppe av i samtlige telefonmøter.
Her er løsningen enkel :D egen kaffemaskin på kontoret, da kan du få den kaffen du vil ha:)
 
Liker virkelig ikke dyrkelsen av den pompøse dustegjengen, som har blitt feiret i Nidarosdomen idag.
Hva har blitt feiret?
25 år med smakløse privelegier, som koster Norske skattebetalere kr 500.000.000.- hvert år (kilde: Dagbladet). :mad::mad::mad:
 
Sånn. Fikset.

Apropos dårlig "kaffe" - firmaet jeg jobber for har inngått ny avtale på leverandør av kaffe, og da kommer de drassende med noe elendig nonnemig fra Sverige:mad:
Löfbergs Lilla er nesten det absolutte lavmål å servere bergensere i Bergen by, i et av de siste virkelig erkebergenske firmaene som er i denne byen:mad:
Kunne jo selvsagt vært verre - det kunne vært Evergood...:rolleyes:

Sliter med det samme i Norgesgrupen hvor de insisterer på at kaffen de serverer på skal fra eget konsern.
Evergood er ikke godt nok i Bergen!!!
 
  • Liker
Reaksjoner: Lemen og Preacher
Vinflasker med slake skuldre, som akkurat lar seg stable horisontalt, til de plutselig ikke gjør det lenger.
2 flasker vin utover gulvet blir mye mer enn det høres ut. Bare prøv selv.

knust%20vin.jpg
 
Sjefen min gikk bort etter å ha gått i bakken på sykkel lørdag.
En av våre ansatte valgte selv å forlate livet på onsdag.
Kjøperen av bilen min vurderer å heve kjøpet fordi hun ikke får startet.
Rootbeeren min har stoppet.
Jaegeren har fått et hakk i glasset.
Tipper neste uke blir mye bedre...
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Sjefen min gikk bort etter å ha gått i bakken på sykkel lørdag.
En av våre ansatte valgte selv å forlate livet på onsdag.
Kjøperen av bilen min vurderer å heve kjøpet fordi hun ikke får startet.
Rootbeeren min har stoppet.
Jaegeren har fått et hakk i glasset.
Tipper neste uke blir mye bedre...

Uff! Det var vel mye! Kondulerer. Og ja, tøffe tider forsvinner, tøffe folk overlever. Tiden leger alle sår. Det er i motbakke det går oppover. Nå kan pilene bare peke en vei, oppover. Stopper med uttrykkene som har potensial til å plutselig generere et eget innlegg i denne tråden, men konklusjon: jeg tipper også neste uke blir bedre:)
 
Sjefen min gikk bort etter å ha gått i bakken på sykkel lørdag.
En av våre ansatte valgte selv å forlate livet på onsdag.
Kjøperen av bilen min vurderer å heve kjøpet fordi hun ikke får startet.
Rootbeeren min har stoppet.
Jaegeren har fått et hakk i glasset.
Tipper neste uke blir mye bedre...
Et par av de punktene der setter livet i perspektiv. Det er mye man ikke kan like her i verden, men det der er imho virkelig verdt å ikke like. Vet ikke hvor nære du var sjefen og kollegaen, men kondolerer så mye.
 
Sjefen min gikk bort etter å ha gått i bakken på sykkel lørdag.
En av våre ansatte valgte selv å forlate livet på onsdag.
Kjøperen av bilen min vurderer å heve kjøpet fordi hun ikke får startet.
Rootbeeren min har stoppet.
Jaegeren har fått et hakk i glasset.
Tipper neste uke blir mye bedre...
Ultrakipt! Leste om sjefen din, men velge å avslutte livet er enda mer tragisk og trist:(
 
Pride = Yes !
Mangfold = Yes!
Seksuell aksept = Yes!
Ytringsfrihet = Yes!

Homo erotiske innslag en lørdag formiddag i Oslo, foran familier og barn = Nay!

Hvorfor det skal spesialiseres, flagges, ropes ut at mann er homoseksuell, har jeg aldri forstått! Dette er vel den enkelte sitt valg. De er da mennesker de også? Hva er så spesielt med det?

8
 
Hvorfor det skal spesialiseres, flagges, ropes ut at mann er homoseksuell, har jeg aldri forstått! Dette er vel den enkelte sitt valg. De er da mennesker de også? Hva er så spesielt med det?

8
Det er vel en feiring for å vise at de er frie, selvom de er homoseksuelle. Det er ikke veldig lenge siden dette var mye mer tabubelagt enn hva det er nå. Jeg synes feiringen er morsom jeg! Når det er sagt, er jeg ikke motstander av en viss moderering, det er ikke alt som bør vises til offentligheten. (Slik som @Gin er inne på)

For min del synes jeg fotballsupportere er mer plagsomt; De raver rundt, drita fulle, spyr og slåss om hverandre, mens de gjemmer seg bak stygge drakter og roper skjellsord.
 
Redigert:
Boxer under badetøy. Hva er poenget? De aller fleste shortser har innebygget netting til å holde ting på plass i sømmelige former. En ting er å sægge badeshorts på stranden, men når dette fenomenet også fremmes i svømmebasseng er grensen nådd. Hadde det vært opp til meg skulle det vært gitt rødt kort og en time i Speedo som standardreaksjon....