Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Mackøl. Ba fruen om å ta med et par ipa fra butikken. Dumme meg spesifiserte ikke bestillingen noe ytterligere. Mackøl har en særegen smak som dessverre ikke appelerer til meg.

BlåMac var en favoritt i studietiden. Frem til den en morgen gav meg et @#%& hue!

8
 
Når du helt ut av det blå kommer over ett bilde og innser at dette er uten tvil grailen din, men prisen på en nyre ikke er nok, så fortjener det en post her. :(
 
At panerai 590 som var til salgs her ble solgt dagen før jeg fikk feriepenger på konto.
 
Mackøl. Ba fruen om å ta med et par ipa fra butikken. Dumme meg spesifiserte ikke bestillingen noe ytterligere. Mackøl har en særegen smak som dessverre ikke appelerer til meg.
Tradisjonelt svært enig, men har i det siste lagt min elsk på Mack Witbier med appelsin og koriander (fra min lokale Reitan-filial).
 
Jeg kan virkelig ikke like at noen duster som sykler rundt på Løkka skal bestemme over Stor-Oslo's samferdselpolitikk.:mad:

Jeg kan heller virkelig ikke like "Løkka kaffe", værst er det skvipet Solberg & Hansen serverer i mathallen:mad:
Det kvasiprodukt Supreme Roasterworks selger, kan vel knapt kalles kaffe?
Hvilken Løkkadust har funnet på at kaffe skal smake te?? En som ikke liker kaffe?:mad:

Nevnte jeg at jeg blir grinete av dårlig kaffe:D
 
dårlig kaffe:mad:
Sånn. Fikset.

Apropos dårlig "kaffe" - firmaet jeg jobber for har inngått ny avtale på leverandør av kaffe, og da kommer de drassende med noe elendig nonnemig fra Sverige:mad:
Löfbergs Lilla er nesten det absolutte lavmål å servere bergensere i Bergen by, i et av de siste virkelig erkebergenske firmaene som er i denne byen:mad:
Kunne jo selvsagt vært verre - det kunne vært Evergood...:rolleyes:
 
  • Liker
Reaksjoner: Gubben11
Kjøpesentre....og de to verste i landet må være på Jessheim og i Tønsberg. Makan til uoversiktelige, kaosanarkisentre skal man lete lenge etter. Klin umulig å navigere seg rundt i en labyrint bestående av halve etasjer, hele etasjer, gamle deler, nye deler, blindveier og broer! Og for ikke å nevne de utrolig kjedelige kjedebutikkene som dominerer totalt.
 
Kjøpesentre....og de to verste i landet må være på Jessheim og i Tønsberg. Makan til uoversiktelige, kaosanarkisentre skal man lete lenge etter. Klin umulig å navigere seg rundt i en labyrint bestående av halve etasjer, hele etasjer, gamle deler, nye deler, blindveier og broer! Og for ikke å nevne de utrolig kjedelige kjedebutikkene som dominerer totalt.

For ikke snakke om luft/lys/lyd som gir meg hodepine sekundet jeg entrer sentre!
 
Kjøpesentre....og de to verste i landet må være på Jessheim og i Tønsberg. Makan til uoversiktelige, kaosanarkisentre skal man lete lenge etter. Klin umulig å navigere seg rundt i en labyrint bestående av halve etasjer, hele etasjer, gamle deler, nye deler, blindveier og broer! Og for ikke å nevne de utrolig kjedelige kjedebutikkene som dominerer totalt.
Åhhh, har du ikke vært på Sandvika?:p
 
Sånn. Fikset.

Apropos dårlig "kaffe" - firmaet jeg jobber for har inngått ny avtale på leverandør av kaffe, og da kommer de drassende med noe elendig nonnemig fra Sverige:mad:
Löfbergs Lilla er nesten det absolutte lavmål å servere bergensere i Bergen by, i et av de siste virkelig erkebergenske firmaene som er i denne byen:mad:
Kunne jo selvsagt vært verre - det kunne vært Evergood...:rolleyes:

Hah. Da har du ikke prøvd Chaqwa fra Coca Cola Company.. Vi fikk nylig ny automat fra merket, og jeg har nærmest sluttet med kaffi som en konsekvens. På den lyse siden er det noe avslappende med te, men kanskje ikke helt passende å nesten duppe av i samtlige telefonmøter.
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher og JohanB