Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Og så har du IT "prosjektledere". Det er de som har jobbet med IT, men som har kommet til et stadium i karrieren der de føler seg for god til å jobbe med fag. Hovedsakling grunnet at de i utgangspunktet var sånn medium minus, men flinkere til å prate enn å gjøre noe tankekrevende.

Da byttes t skjorte ut med blåskjorte.


Selgere innen IT er et kapittel for seg selv. Det er de som var udugelige fra dag 1, men flinke til å bortforklare hvorfor ting ikke har blitt gjort. (Ja, jeg vet @aek, ordet "ting" skal helst ikke brukes). Billige dresser med fargelapper på albuene og skitne spisse sko.
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Jeg ble nettopp oppringt av en selger som "jobbet med optimalisering av printmiljøer" og gjerne ville ha et møte.

"Du mener at du selger skrivere", spurte jeg.
"Nei, vi gjennomgår hele printmiljøet for å se om det er mulig for dere å spare ressurser."

Sukk. Neste gang han ringer setter jeg over til printmiljøverneombudet.
 
Jeg ble nettopp oppringt av en selger som "jobbet med optimalisering av printmiljøer" og gjerne ville ha et møte.

"Du mener at du selger skrivere", spurte jeg.
"Nei, vi gjennomgår hele printmiljøet for å se om det er mulig for dere å spare ressurser."

Sukk. Neste gang han ringer setter jeg over til printmiljøverneombudet.
Lurer på hvordan han ville presentert et tilbud om å kjøpe spader...

Optimalisering av graveredskapmiljøer?
 
Kan ikke like at en eller annen kødd har ripet opp fremre skjerm på bilen min mens jeg har vært offshore.
Måtte jævelen få evig analkløe
Er den dyp, dvs. ned i stål? Hvis ikke, er det mange kompetente til å redde dette inne på detailersclub.no.
Forøvrig helt enig om analkløen..:mad:
 
Når du sitter på legevakta og resepsjonisten er mest opptatt av forsikrings info, og når man kommer inn er legen mer opptatt av klokka (som nå sitter på høyre armen) fremfor det dype kuttet på 7cm på venstre arm...stopp nå ihvertfall blødningen først.
 
Mackøl. Ba fruen om å ta med et par ipa fra butikken. Dumme meg spesifiserte ikke bestillingen noe ytterligere. Mackøl har en særegen smak som dessverre ikke appelerer til meg.
 
  • Liker
Reaksjoner: andres