Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Hvorfor kan ikke folk blinke til venstre i rundkjøring hvis de skal til venstre. Snakk om å hindre god trafikkflyt. Makan til såpekokere.

Fordi det ikke er påbudt, og opplæring varierer. Jeg blinker ikke til venstre i rundkjøring med mindre den er særdeles trang (rundkjøringene ved Stabekk stasjon f.eks).

Det er mye verre med folk som ikke blinker seg UT av rundkjøringen enn inn i den - for inn må du jo, og god og riktig plassering kan si mye om hvor du skal. Det er også langt mer irriterende og farlig med tullinger som tror at det er om å gjøre å komme fortest mulig inn i rundkjøringen, og at man har vikeplikt for alle som kommer fra venstre.
 
HEV på Omega. LLD. Datostilleren på Orient Mako. Altså det som tilsynelatende kunne vært implementert uten en ekstra krone ( eller med skjult ventil)

krona på lld er jo for å justere den innvendige bezelen. Absolutt nødvendig.

Hev på Omega, helt enig. Idiotisk idé. Men bra varemerke
 
  • Liker
Reaksjoner: Utinaturen
Dine egne eller kategorien generelt?

Jeg for min del kan godt spares for en gjeng (unnskyld språket) idioter som går rundt med telefonen og leter etter virtuelle dyr - og atpåtil slår seg på den innhule brystkassen sin, som at det er en bragd:mad:
http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Vi-ble-med-pa-monsterjakt-i-Bergen-sentrum-3629258.html

Har ikke egne. Barn generelt, men spesielt i visse settinger, for eksempel på jobben(Kassamann), fly/tog/buss og transport generelt.

Edit: for øvrig enig i pokemon hysteriet.. Cringe
 
Nja... Er vel en kombinasjon :D

21 år og grinebiter. Fy faen å bitter jeg kommer til å være når jeg runder 60. :p

On topic:
Tørketrommel som sier den er ferdig ved å pipe som en gal. Klærne er fortsatt våte. Man tømmer alt av vanntanker, renser filtre og styrer. 10 min senere piper den igjen.

wpid-are-you-fucking-kidding-me-guy-meme-face.jpg
 
21 år og grinebiter. Fy faen å bitter jeg kommer til å være når jeg runder 60. :p

On topic:
Tørketrommel som sier den er ferdig ved å pipe som en gal. Klærne er fortsatt våte. Man tømmer alt av vanntanker, renser filtre og styrer. 10 min senere piper den igjen.

wpid-are-you-fucking-kidding-me-guy-meme-face.jpg
Kan trøste med at vi er i samme båt :D er hvitevarer repratør, hvordan tørketrommel :p?
 
[BOLD] Danske Bank er håpløse!! [bold]

Det er enda godt mann er så bra stilt at det ting ikke haster....

I begynnelsen av måneden bestemte vi oss for å vurdere kjøp av ny bil. Litt slurv fra vår side, så begynte vi sent i prosessen å søke om lån. I prosessen oppdaget Fruen at hun fikk gode vilkår gjennom Fagforeningen i Danske Bank. Det er en ny bank i Norge som vil opp og frem her på Berget! Dette burde love godt! Dagen før (eller var det dagen før) kontrakten på bilen signeres bestemmer vi oss for å flytte resterende huslån (saldo=vekslepenger) over til Danske Bank og få alt hos Danskene. Vi får høre at, siden vi er nye kunder, så er pengene hos oss senest i begynnelsen av uken etter.

Selvfølgelig gjør ikke Danske Bank noen ting etter dette! Ingen telefoner om hva de trenger eller oppfølging om hva som skjer. Når vi ringer og etterlyser får vi høre at dette er OK i løpet av noen dager. Bilselgeren håper å få overlevert bilen før han drar på ferie. "Det skal gå fint svarer Danske Bank!", noe det selvfølgelig ikke gjør.

Dermed ble det en telefon tilbake til DNB og spurte om deres tilbud sto ved lag. Et par timer etterpå var alt i orden! Selvfølgelig for sent til at bilen kunne bli klargjort før Selger dro på ferie. Han hadde ønsket å overlevere bilen til oss, og som takk for hyggelig service så skal han selvfølgelig få gjøre det! Dermed blir det ny bil når han kommer tilbake fra ferie.

Det er jammen bra det er hyggelig å kjøre den gamle Camry'n!

8

PS!
Jeg må legge til at det tok ikke mer enn tre timer for Danske Bank å ringe tilbake for å lure på hvorfor jeg ville kansellere kundeforholdet. OK, de var ganske raske der. Tenk om de hadde vært like raske med annet også.