Jeg har satt meg fast i mer enn én bil.. HeheHusker det var ei dame som spurte om jeg kunne unngå å justere sete... Jeg sier såklart ja, ikke no problem. Eller jo; hun var max 1.40 høy. Jeg er 1.90... Men memory er en fin ting
Jeg har satt meg fast i mer enn én bil.. HeheHusker det var ei dame som spurte om jeg kunne unngå å justere sete... Jeg sier såklart ja, ikke no problem. Eller jo; hun var max 1.40 høy. Jeg er 1.90... Men memory er en fin ting
Eksempelvis..?Klokker med ekstra og unødvendige kroner. Estetisk lite tilfredsstillende
HEV på Omega. LLD. Datostilleren på Orient Mako. Altså det som tilsynelatende kunne vært implementert uten en ekstra krone ( eller med skjult ventil)Eksempelvis..?
Godt man er forskjelligHEV på Omega. LLD. Datostilleren på Orient Mako. Altså det som tilsynelatende kunne vært implementert uten en ekstra krone ( eller med skjult ventil)
Hvorfor kan ikke folk blinke til venstre i rundkjøring hvis de skal til venstre. Snakk om å hindre god trafikkflyt. Makan til såpekokere.
HEV på Omega. LLD. Datostilleren på Orient Mako. Altså det som tilsynelatende kunne vært implementert uten en ekstra krone ( eller med skjult ventil)
Dine egne eller kategorien generelt?Barn.
Dine egne eller kategorien generelt?
Jeg for min del kan godt spares for en gjeng (unnskyld språket) idioter som går rundt med telefonen og leter etter virtuelle dyr - og atpåtil slår seg på den innhule brystkassen sin, som at det er en bragd
http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Vi-ble-med-pa-monsterjakt-i-Bergen-sentrum-3629258.html
GrinebitereBarn.
Grinebitere
Nja... Er vel en kombinasjonUsikker. Er jeg grinebiter, eller konstaterer du simpelthen at unger griner og biter?
Nja... Er vel en kombinasjon
Kan trøste med at vi er i samme båt er hvitevarer repratør, hvordan tørketrommel ?21 år og grinebiter. Fy faen å bitter jeg kommer til å være når jeg runder 60.
On topic:
Tørketrommel som sier den er ferdig ved å pipe som en gal. Klærne er fortsatt våte. Man tømmer alt av vanntanker, renser filtre og styrer. 10 min senere piper den igjen.
Føler denne setter endelig standard, sakset fra sønnen til Clint'ern sjøl.pokemon hysteriet.