Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Jeg mener selvfølgelig LTP-en som er basert på det fagmilitære rådet som ble gitt av FSJ tidligere i høst. Enig med deg i at det er trist lesning, og peker på at vi har politikere som fraskriver seg sitt aller viktigste ansvar: å sørge for at folk og fedreland er trygt og sikkert.

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Brudd i foten. Gips i ukesvis. Krykker. Full sykemelding. Tenkte først at dette blir piece of cake - men dæven så feil jeg tok. Én ting er alle begrensningene, men uff så overraskende ubehagelig det er å må be om hjelp hele tiden.

• Liker
Reaksjoner: LarsHa
Tett på 100mill for en sliten gammel Patek - verdensrekord for armbåndsur noen sinne. Galskap fra ende til annen. Greit nok at denne hobbyen er stormannsgalskap, men å blåse så mye på en klokke i stål?
Ikke om jeg hadde alle penger i hele verden engang, ikke engang om en munk øverst i de sveitsiske alper har sittet og spist jernspon og fått hjelp av høyere makter til å sette den sammen i buken, for så å drite ut denne PPen!

Surpomp - ut..

Når man skal ta ut springbars - og den lille rakkeren unslipper og spretter ut i tomme lufta - og man fryser til for å forberede ørene til og lytte så godt man kan hvor nedslaget kommer.

* krype rundt på gulvet å myse sånn cirka der man hørte nedslaget *

Postens fortollingsgebyr! Tidenes svindel :mad:
Blodpris for at et datamaskin skal multiplisere forsendelsens verdi med x 0,25

Sinnsvakt at "forenklet fortolling" fort kan koste mangfoldig mer enn mva.
Måtte vedkommende som setter fortollingsgebyrene lide av nyrestein til evig tid! :mad:

Redigert:
Når du etter ørten timer i taxi fra ingenmannsland kommer frem til suiten som ble booket i all hast og finner ut at du har fått en leilighet på snørrogførti kvadrat, men som er så sliten og creepy at du forventer å se en femåring på trehjulssykkel som babler noe om redrum bak hver eneste dør. Hotels.com ta deg en bolle, her skal det kommenteres.

Har forøvrig lest at Hotels.com sender kortinformasjon til hotell i klartekst og jeg mistenker at det var der kortet mitt kom på avveie i sommer når kortservice ringte og lurte på om jeg hadde handla big'n'tall-klær på nett for flere tusen dollar...

Har forøvrig lest at Hotels.com sender kortinformasjon til hotell i klartekst og jeg mistenker at det var der kortet mitt kom på avveie i sommer når kortservice ringte og lurte på om jeg hadde handla big'n'tall-klær på nett for flere tusen dollar...
Hadde en lignende opplevelse faktisk. 2 trekk på hver 500$ som absolutt ikke var meg. Hadde da brukt kortet på samme side kun uker i forveien, og ikke i ettertid. Løste seg heldigvis greit med MasterCard.

• Liker
Reaksjoner: fredskijj
Finn.no brukere - burde vært krav om et minimum av lese og skriveferdigheter. :(

Gjorde den majestetstabben å legge ut en vaskemaskin til "selv-plukk" - hvor første finn-nisse ringer kl 2230 :mad: selv om det står KUN SMS OG E-POST!!!!!!!!!!!! Morro med kveldstelefoner, når minstemann blir vekket av f...skapet. Måtte sette telefonen på lydløs. Deretter tikket det inn meldinger m: "ja-takk den komfyr" - WTF betyr det????????

Vinneren ble et lite medlem fra vår ur-befolkning, som dukket opp alene med sekketralle!!!. "Heisann - e det du som har en vaskemaskin - hvor e' heisen" Det har vi slett ikke :mad: - og han skal være glad for at undertegnede ikke er en gammel krok med rullator. Det ble bærehjelp ut på fortauet....

Deretter hørte jeg det som må omtales som manhandling av verste sort. Så sist vaskemaskinen bak i ett vrak av en Subaru Legacy..... som også var på siste vers og litt til......:confused:

Neste tilårskomne vaskemaskin går på fyllingen!

Finn.no brukere - burde vært krav om et minimum av lese og skriveferdigheter. :(

Gjorde den majestetstabben å legge ut en vaskemaskin til "selv-plukk" - hvor første finn-nisse ringer kl 2230 :mad: selv om det står KUN SMS OG E-POST!!!!!!!!!!!! Morro med kveldstelefoner, når minstemann blir vekket av f...skapet. Måtte sette telefonen på lydløs. Deretter tikket det inn meldinger m: "ja-takk den komfyr" - WTF betyr det????????

Vinneren ble et lite medlem fra vår ur-befolkning, som dukket opp alene med sekketralle!!!. "Heisann - e det du som har en vaskemaskin - hvor e' heisen" Det har vi slett ikke :mad: - og han skal være glad for at undertegnede ikke er en gammel krok med rullator. Det ble bærehjelp ut på fortauet....

Deretter hørte jeg det som må omtales som manhandling av verste sort. Så sist vaskemaskinen bak i ett vrak av en Subaru Legacy..... som også var på siste vers og litt til......:confused:

Neste tilårskomne vaskemaskin går på fyllingen!

Akkurat solgt gamlebilen på Finn. Velbrukt E46 3-serie. La den ut for 25000, og det er selvfølgelig lov å prute, men en melding der det kun står "10000" og ikke noe annet får et rimelig syrlig svar av meg! Godt under halvparten av det jeg vil ha er ikke pruting, det er dårlig humor. Det verste er at disse menneskene faktisk tror man kommer opp og frem her i verden på den måten!

Akkurat solgt gamlebilen på Finn. Velbrukt E46 3-serie. La den ut for 25000, og det er selvfølgelig lov å prute, men en melding der det kun står "10000" og ikke noe annet får et rimelig syrlig svar av meg! Godt under halvparten av det jeg vil ha er ikke pruting, det er dårlig humor. Det verste er at disse menneskene faktisk tror man kommer opp og frem her i verden på den måten!

Kjenner følelsen.
15079010_1205845742804532_3284898407693154059_n.jpg