Når man kjører hjem fra jobben - glad og uvitende - og får melding om at egen mor er dårlig. Og, man ender opp med å oppsøke lege som foretar hjemmebesøk og rekvirerer ambulanse.
Så da er morgendagens plan forsåvidt spikret.
Når man kjører hjem fra jobben - glad og uvitende - og får melding om at egen mor er dårlig. Og, man ender opp med å oppsøke lege som foretar hjemmebesøk og rekvirerer ambulanse.
God bedring ønskes din mor.Når man kjører hjem fra jobben - glad og uvitende - og får melding om at egen mor er dårlig. Og, man ender opp med å oppsøke lege som foretar hjemmebesøk og rekvirerer ambulanse.
Er bare legge til Adblock som tillegg i Chrome..Reklamebanners midt i forumtrådene.
Jeg vurderer den til 9,7 av 10.Satt på spissen:
Klokken er strøken, bortsett fra hairlines, skrape i glasset, bulk i kassen, nålestikk i bezel, og den mangler to lenkeledd, boks og papirer..
Jeg vurderer den til 9,7 av 10.
Du får passe på at neste egenmelding inneholder en torsdag og en fredagJobber fast 12t hver dag, 6,5t på torsdag og fri fredag. Jeg har vært veldig syk denne uken så jeg tok en 3 dagers fra mandag og haltet meg igjennom denne dagen. Da skulle jeg få _HELE_ 7,5t pr dag for egenmeldingen, så utrolig generøst. Er jo tross alt det som står i kontrakten min. Men hvor skal jeg få tak i de resterende timene? Jeg jobber på anlegg, og dette er stengt på fredag.
Ikke veldig motiverende når man ellers gir 120% på jobb, er der opptil 18t flere ganger i uken, har 2,5 timer i bil t/r totalt ubetalt og bryter regler for å få ting til å gå rundt.
Det skal også føyes til at dette er andre gang i min 10 årige jobbkarriere at jeg er syk og borte fra jobb, første gang på min nåværende arbeidsplass.
Men nei, jeg skal ikke henge ut min arbeidsgiver på noen måte. Jeg trives veldig godt med det jeg gjør, har sånn passe god lønn, ett utrolig ansvar og western-tilstander som virkelig setter hodet i sving (i en positiv forstand). Men denne lille utblåsningen passet så bra i tråden.
Dette må du slutte med. Det ender bare opp med å bite deg i ræven til syvende og sist allikevel. Om dette ikke er pålagt av bedriften, og det skjer en ulykke eller annet uhell i brudd på arbeidstidsreglementet, så ligger du svett an. Særs svett også.bryter regler for å få ting til å gå rundt.
Ingen forventer mer, særlig ikke at man begår lovbrudd.
Da er de en trussel mot samfunnet, og har ikke livets rett.Nåja, det er vel nok av arbeidsgivere som forventer det.