Å ikke ane hvilket armbåndsur man skal kjøpe neste gang. Sukk.
Jeg løste dette ved å bygge selv....
8- D
Å ikke ane hvilket armbåndsur man skal kjøpe neste gang. Sukk.
Folk som konsekvent skriver uten å bruke store bokstaver
Ja @holmby - det er deg det gjelder. OCDen min går aldeles i taket når jeg leser dine poster, og overskygger dermed ellers informativ og interessant lesning
Dette er selvsagt skrevet med en latterlig stor porsjon humor, og om det tolkes annerledes, setter jeg pris på korreks.
ingen fare, min venn - jeg kan trøste deg med at du kommer aldri se meg skrive store bokstaver.
jeg bruker kalligrafi som formidling av følelser - og utfører det slik også på trykk. en av ingrediensene er fraværet av alle store bokstaver, og det gjør jeg så konsekvent at selv egennavn - også mitt eget navn - skrives med små forbokstaver. noe annet er absurd i min verden; det er således alle dere andres skrift som er spinnvill og udemokratisk - ikke min. jeg har gjort det i mange år, og det må du dessverre bare leve med
Hehe, med et slikt velformulert og velargumentert svar, så må nok OCDen pent finne seg i dette jaingen fare, min venn - jeg kan trøste deg med at du kommer aldri se meg skrive store bokstaver.
jeg bruker kalligrafi som formidling av følelser - og utfører det slik også på trykk. en av ingrediensene er fraværet av alle store bokstaver, og det gjør jeg så konsekvent at selv egennavn - også mitt eget navn - skrives med små forbokstaver. noe annet er absurd i min verden; det er således alle dere andres skrift som er spinnvill og udemokratisk - ikke min. jeg har gjort det i mange år, og det må du dessverre bare leve med
Hehe, med et slikt velformulert og velargumentert svar, så må nok OCDen pent finne seg i dette ja
Kan ikke like at www.ticketmaster.no har sperret ip adressen min, da de tror jeg er en robot som prøver å kuppe x-antall billetter. Sannheten er at jeg trykket F5 for mange ganger.
Vis vedlegg 19004
Kan ikke like at www.ticketmaster.no har sperret ip adressen min, da de tror jeg er en robot som prøver å kuppe x-antall billetter. Sannheten er at jeg trykket F5 for mange ganger.
Vis vedlegg 19004
Sånt skjer når du forsøker å kuppe Marcus & Martinus-billetter
Forbannet drit hele greien!Reklamebanners midt i forumtrådene.
Forbannet drit hele greien!
Reklame generelt er noe helveteskap..bare en sann plage med hele greien, være seg i papir- eller elektronisk versjon...for ikke å snakke om de nye film-reklamene på vg etc som skrur av musikken på mobilen og kjører autoplay når man scroller over de!
Reklamebanners midt i forumtrådene.
Det får man jo håpe -> Dette kan jeg like; hverdagsedition.