Ikke så galt det, @Edzilla!
Min rekord er 3 flasker øl. Det var en svensk øl som het Gøsser (Gjøsser?). Aldri mer den typen!
8
Skruvat-reklame
Tja, radioreklamene fra Skruvat er passelig irriterende også..Du mener vel all reklame som er på kopekassen?
Når folk skriver i klokkeannonser at de forbeholder seg retten til å trekke annonsen når som helst. Really? Og jeg som trodde at akkurat når det kom til klokkesalg så var det faktisk umulig å skifte mening.
Pratmakere på treningssenter. Det kan synes som at det finnes minst en av disse på hvert eneste senter i vårt langstrakte land. Du vet disse som er der 8 timer om dagen, trener minimalt og egentlig bare går rundt og forsøker å få kontakt. De som, hvis du er hyggelig og slår av en prat, plutselig er bestevennen din og omtrent sitter på fanget ditt hver gang du er innom etter det. Har endelig kommet godt i gang igjen ned trening etter flere år med småbarn og bortprioritering av egentid ( les trening), og hadde nesten glemt hvordan dette var. Og nei, jeg begynte ikke mitt "nye" treningsregime 2. Januar Er full av forståelse for at dette er ensomme sjeler som sliter sosialt og som egentlig bare vil føle tilhørighet, men dette er liksom min egentid.. Sånn! Bedre nå
Du ser for snill ut.Pratmakere på treningssenter. Det kan synes som at det finnes minst en av disse på hvert eneste senter i vårt langstrakte land. Du vet disse som er der 8 timer om dagen, trener minimalt og egentlig bare går rundt og forsøker å få kontakt. De som, hvis du er hyggelig og slår av en prat, plutselig er bestevennen din og omtrent sitter på fanget ditt hver gang du er innom etter det. Har endelig kommet godt i gang igjen med trening etter flere år med småbarn og bortprioritering av egentid ( les trening), og hadde nesten glemt hvordan dette var. Og nei, jeg begynte ikke mitt "nye" treningsregime 2. Januar Er full av forståelse for at dette er ensomme sjeler som sliter sosialt og som egentlig bare vil føle tilhørighet, men dette er liksom min egentid.. Sånn! Bedre nå
Nu går det lite för långt med kundservice och till och med ölen Gösser blir diskriminerade Kundservice biten köper jag @Loevhagen många svenskar som inte förstår norska helt enig. Men bara för att man köper österrikisk öl i Sverige blir det inte Sveriges fel att du blir dålig. Ja Gösser är ifrån Österrike och produceras av Brau Union ÖsterreichIkke så galt det, @Edzilla!
Min rekord er 3 flasker øl. Det var en svensk øl som het Gøsser (Gjøsser?). Aldri mer den typen!
8