Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Ikke så galt det, @Edzilla!
Min rekord er 3 flasker øl. Det var en svensk øl som het Gøsser (Gjøsser?). Aldri mer den typen!

8

reimskifte - it's serious business :confused:
4E04BAEB-A4D1-42BD-8F52-E9F46CE4D82C_zpsmzz1tkd9.jpg

Følern @fredskijj. Tenk hvor avansert et mekanisk urverk er, og hvor mange tiår med ytterligere forbedringer og innovasjoner. Baretter? Pinne med fjær som gleder seg til å treffe taket og ned i en hemmelig lomme på en ryggsekk i et annet rom. Og verktøyet for å håndtere det stopper ikke for litt hud.

Det at FEDEX sender 3 SMS'er etter hverandre kl 01 i natt.
De to første var identiske på dansk fra et norsk nummer, deretter på norsk fra et nummer som kommer opp som FEDEX.
Det hele var om en betalingsbekreftelse på et ebaykjøp på 18.05USD som skulle fortolles!
Hva blir saksbehandlingsgebyret på noe slikt? To - tre ganger verdien av varen?

Pratmakere på treningssenter. Det kan synes som at det finnes minst en av disse på hvert eneste senter i vårt langstrakte land. Du vet disse som er der 8 timer om dagen, trener minimalt og egentlig bare går rundt og forsøker å få kontakt. De som, hvis du er hyggelig og slår av en prat, plutselig er bestevennen din og omtrent sitter på fanget ditt hver gang du er innom etter det. Har endelig kommet godt i gang igjen med trening etter flere år med småbarn og bortprioritering av egentid ( les trening), og hadde nesten glemt hvordan dette var. Og nei, jeg begynte ikke mitt "nye" treningsregime 2. Januar ;) Er full av forståelse for at dette er ensomme sjeler som sliter sosialt og som egentlig bare vil føle tilhørighet, men dette er liksom min egentid.. Sånn! Bedre nå ;)

Redigert:
Pratmakere på treningssenter. Det kan synes som at det finnes minst en av disse på hvert eneste senter i vårt langstrakte land. Du vet disse som er der 8 timer om dagen, trener minimalt og egentlig bare går rundt og forsøker å få kontakt. De som, hvis du er hyggelig og slår av en prat, plutselig er bestevennen din og omtrent sitter på fanget ditt hver gang du er innom etter det. Har endelig kommet godt i gang igjen ned trening etter flere år med småbarn og bortprioritering av egentid ( les trening), og hadde nesten glemt hvordan dette var. Og nei, jeg begynte ikke mitt "nye" treningsregime 2. Januar ;) Er full av forståelse for at dette er ensomme sjeler som sliter sosialt og som egentlig bare vil føle tilhørighet, men dette er liksom min egentid.. Sånn! Bedre nå ;)

http://www.leangains.com/2011/09/fuckarounditis.html ?

• Liker
Reaksjoner: Newbie
Pratmakere på treningssenter. Det kan synes som at det finnes minst en av disse på hvert eneste senter i vårt langstrakte land. Du vet disse som er der 8 timer om dagen, trener minimalt og egentlig bare går rundt og forsøker å få kontakt. De som, hvis du er hyggelig og slår av en prat, plutselig er bestevennen din og omtrent sitter på fanget ditt hver gang du er innom etter det. Har endelig kommet godt i gang igjen med trening etter flere år med småbarn og bortprioritering av egentid ( les trening), og hadde nesten glemt hvordan dette var. Og nei, jeg begynte ikke mitt "nye" treningsregime 2. Januar ;) Er full av forståelse for at dette er ensomme sjeler som sliter sosialt og som egentlig bare vil føle tilhørighet, men dette er liksom min egentid.. Sånn! Bedre nå ;)
Du ser for snill ut.
Ha et mer 'snakk-til-meg-og-jeg-dreper-deg'-uttrykk, så skal du se du får gå i fred.

Blir riktigt sur på folk som anser sig vara klock entusiaster men inte följer dessa regler på sina annonser här på TS och i många tillfällen utnyttjar folks okunskap. Jag tycker bara det blir värre och värre. Bara för att man har många inlägg räcker det inte att att skriva ny klocka till salu...

2.4 Anbefalt informasjon i salgsannonse:

– Gjenstandens produsent og modell/typebetegnelse.
– Beskrivelse av gjenstandens stand.
– Hvor produktet befinner seg.
– Pris eller prisantydning.
– Bilder av gjenstanden.

Ikke så galt det, @Edzilla!
Min rekord er 3 flasker øl. Det var en svensk øl som het Gøsser (Gjøsser?). Aldri mer den typen!

8
Nu går det lite för långt med kundservice och till och med ölen Gösser blir diskriminerade ;) Kundservice biten köper jag @Loevhagen många svenskar som inte förstår norska helt enig. Men bara för att man köper österrikisk öl i Sverige blir det inte Sveriges fel att du blir dålig. Ja Gösser är ifrån Österrike och produceras av Brau Union Österreich ;)