- Medlem
- 6. des. 2013
Surfing på TS og en skvett whisky er vel begge noe av det bedre som ikke hjelper. God bedring.
Helt korrekt. Skal se om ikke det blir en skvett så snart de små er lagtSurfing på TS og en skvett whisky er vel begge noe av det bedre som ikke hjelper. God bedring.
*førstemanntilmånen*Når du skal avbildes og fotografen klager over gjenskinn, før han etterlyser pudder til topplokket ditt.
(HæshtægBaldIsBeautiful.......)
Hva er galt med sokkeholdere ?Haha, med sokker hadde nok blitt hakket verre. Så kan man like godt kjøre på med sokkeholdere for å gjøre farsen komplett.
Å bli sykemeldt for første gang i mitt liv..av lungebetennelse/influensa
Samme her. Gikk og hostet så jeg trudde rævva skulle komme ut oppe i hele januar, men først sist uke det slo til med influensaen. Topp stemning.Anbefales. Gikk på jobb med atypisk lungebetennelse, i tre uker. Slitsomt.
Gallestein. Særdeles ubehagelig!
Edit:
Og å selge på Finn. Ikke like ubehagelig, men erfaringen er igjen at det ikke er verdt det. Spiller ingen rolle hvor lavt eller fornuftig man priser seg. Et J.... mas er det uansett. Lurer på om jeg heller skal slepe sofaen ut til veien, kappe den opp og bestikke søplegutta for å ta den med. Fortsatt mindre styr enn Finn...
Kondolerer med gallestein. Det høres vondt ut.
Må du bestikke søppeltømmerne? Er du sikker på at ikke kommunen din henter gratis? Det gjør de her i distriket. 3 m³ tre ganger årlig: http://www.stavanger.kommune.no/grovavfall
Hø? Aldri hørt om. Genialt i så fall. Skal sjekkes. Takk for tipsKondolerer med gallestein. Det høres vondt ut.
Må du bestikke søppeltømmerne? Er du sikker på at ikke kommunen din henter gratis? Det gjør de her i distriket. 3 m³ tre ganger årlig: http://www.stavanger.kommune.no/grovavfall
Som ivrig syklist irriterer slik også meg.. jeg har heldigvis en frontlykt som jeg veldig kjapt kan blende opp eller ned avhengig av om noen har sett meg eller ikke
Men du skulle bare visst hvor mange bilister som er blinde eller svaksynte i trafikken. I noen tilfeller er jeg usikker på om det hadde hjulpet med hverken våpen, sprengstoff eller strobe-lys for å bli sett eller hørt. For noen er det rett og slett for mange sanseinntrykk å ta innover seg i f.eks. veikryss med mer enn 3-5 trafikanter tilstede, i kombinasjon med røde, gule og grønne lys som slår seg av og på...
Sykkel-f"#%& som sykler med blinkende frontlys.
Heldigvis ble jeg tipset om at å slå på fjernlyset reduserer kontrasten for blinkene. Dette er et tips jeg vil gi til andre.
8