Skulle trodd det..Fikk du besøk av cousin Eddie's family eller?
Vedkommende som pisset på halve doskåla var på besøk igår, og kamerat fra barnehage idag. Heldigvis ikke blod og piss om hverandre, men allikevel!
Skulle trodd det..Fikk du besøk av cousin Eddie's family eller?
Det tør jeg ikke spekulere i..Lurer på hvordan det ser ut hjemme.
Kan ikke like naboens nye musikk anlegg.
Bor du ved siden av meg? Hehe Beklager, det skal ikke bli like høylytt i dag som i går.Kan ikke like naboens nye musikk anlegg.
Nja... Lyden går ned til uka enten han vil eller ikkeBor du ved siden av meg? Hehe Beklager, det skal ikke bli like høylytt i dag som i går.
At det kun er ein ambulanse på vakt i kommunen... Låg to timer i snøen å venta ikveld.
Røros?At det kun er ein ambulanse på vakt i kommunen... Låg to timer i snøen å venta ikveld.
Nei i Sogn. Ambulanse sto på andre siden av fjellet og ventet på kolonne.Røros?
Problemene vi støtte på her nordpå var idioter som kjører på E6 i 50 km/t når føret tilsier at 70-80km/t går helt fint. Særlig biler av asiatisk herkomst.
Gratulerer dere har nå opplevd det mest effektive prevansjonsmiddel som finnes.Vi lånte konas 8 år gamle nevø denne helgen. Han er langveisfarende fra vestlandet (kom som UM med fly). Etter sengetid i går kveld, kastet han opp utover hele gangen fra soverommet og til badet. Jeg måtte vaske og tørke, siden kona er faretruende nær å spy selv når hun ser pg lukter oppkast. Klokken ble vel nærmere tolv-halv ett på natten før vi ble ferdige med alt og nevøen sovnet igjen. Frokost i dag tidlig inntok nevøen i sofaen mens han så tv(han kommer fra et hjem der det er akseptabelt) - kastet selvfølgelig opp i sofaen også. Og i gangen på vei til doen. Jeg måtte selvfølgelig vaske og tørke det også. Og nå lukter det sur melk og magesyre av sjeselongen på sofaen min. Helvete.