Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Når det kommer ett lass med nye gjester på resorten som oppfører seg som unger i godtebutikken.....
Vifter rundt med "all inclusive" kortet sitt og rasker til seg alt ifra lunsjbuffet'en

Altså seriøst du frøken: trenger du alle de 15 toastene????

Når det kommer ett lass med nye gjester på resorten som oppfører seg som unger i godtebutikken.....
Vifter rundt med "all inclusive" kortet sitt og rasker til seg alt ifra lunsjbuffet'en

Altså seriøst du frøken: trenger du alle de 15 toastene????

Lat meg tippa; Russarar?

Å nei på ingen måte (selv om jeg forstår at du tror det)

Nei her var det en god miks av nordmenn, svensker og dansker :eek:

Man velger da vekk resortene som slipper inn andre enn skandinaver ;)

For et par år siden var vi på sommerferie i Bulgaria. Flott land etc!
På hotellet spiste vi en middag hvor de hadde en "spis så mye og hva du vil buffe". På bortenfor satt det en gjeng russere og lasset på. Spiste to biter og fant seg et nytt lass. Når vi skulle betale så betalte vi halv pris! Kelneren syntes vi hadde spist så lite og hun følte ikke for å ta mer. Vi hadde jo også spist opp det vi hadde på tallerkenen.

Russere er et eget folkeslag. Det mente alle der; Barn og voksne som bråker = russere.
(Men bulgarere er hyggelige, og det er eneste gang jeg har fått justert regningen ned til det halve!)

8

Yr.no... Melder fint vær hele dagen og morgendagen så jeg setter i gang med å beise terrassen som er ca 30 kvm. Starter klokken 9 og er ferdig en drøy time senere. Og hva skjer så? Joda, et par timer senere åpner himmelens sluser seg og det bøtter ned! Beisen renner nå bokstavelig av...

• Liker
Reaksjoner: Grendel og ErlingSG
Yr.no... Melder fint vær hele dagen og morgendagen så jeg setter i gang med å beise terrassen som er ca 30 kvm. Starter klokken 9 og er ferdig en drøy time senere. Og hva skjer så? Joda, et par timer senere åpner himmelens sluser seg og det bøtter ned! Beisen renner nå bokstavelig av...

Been there, done that - føler med deg!

Jeg digger Toxic Natos!
Men, når tre remmer på 48 USD inkl porto totalt blir åpnet i tollen og belastet med 153 kr for fortolling og 114kr for mva blir det surt. Surere enn de sure sukkertøyene Terry legger ved i forsendelsen.

Kunne gått i den andre tråden, men heller nok mest hitover.. Tatt meg seks år å skjønne at hun jeg deler spisebord med absolutt ikke er klokkeinteressert utover design. Hennes klokkeboks fyller dobbelt antall av min egen, men det er kun én klokke som benyttes.
2dfea71e7213-152x300.jpg

Liten stålklump som tikker trofast i vei, mer nøyaktig enn noen av mine. WR: 50m. Til 200 kr. Og hun er knallfornøyd. Ignorance is bliss, tror jeg vi sier.

Og en ting til; hva i all verden skal en kjøpe i gave fremover..

• Liker
Reaksjoner: Nicolai
Kunne gått i den andre tråden, men heller nok mest hitover.. Tatt meg seks år å skjønne at hun jeg deler spisebord med absolutt ikke er klokkeinteressert utover design. Hennes klokkeboks fyller dobbelt antall av min egen, men det er kun én klokke som benyttes.
2dfea71e7213-152x300.jpg

Liten stålklump som tikker trofast i vei, mer nøyaktig enn noen av mine. WR: 50m. Til 200 kr. Og hun er knallfornøyd. Ignorance is bliss, tror jeg vi sier.

Og en ting til; hva i all verden skal en kjøpe i gave fremover..
Klokka er fin, den. Hun har nok enn sunnere sjel enn oss ...

• Liker
Reaksjoner: ErlingSG og raknes