Godt mulig, tipper 20-25 cm. Var et laaangt bor.
Når det kommer ett lass med nye gjester på resorten som oppfører seg som unger i godtebutikken.....
Vifter rundt med "all inclusive" kortet sitt og rasker til seg alt ifra lunsjbuffet'en
Altså seriøst du frøken: trenger du alle de 15 toastene????
Lat meg tippa; Russarar?
Å nei på ingen måte (selv om jeg forstår at du tror det)
Nei her var det en god miks av nordmenn, svensker og dansker
Man velger da vekk resortene som slipper inn andre enn skandinaver
Bare ikke la henne se en vannmelon!Det finnes 144 millioner russere. Jeg vet om en, og hun er hyggelig....
Russere er gærne etter vannmelon!!
Yr.no... Melder fint vær hele dagen og morgendagen så jeg setter i gang med å beise terrassen som er ca 30 kvm. Starter klokken 9 og er ferdig en drøy time senere. Og hva skjer så? Joda, et par timer senere åpner himmelens sluser seg og det bøtter ned! Beisen renner nå bokstavelig av...
Klokka er fin, den. Hun har nok enn sunnere sjel enn oss ...Kunne gått i den andre tråden, men heller nok mest hitover.. Tatt meg seks år å skjønne at hun jeg deler spisebord med absolutt ikke er klokkeinteressert utover design. Hennes klokkeboks fyller dobbelt antall av min egen, men det er kun én klokke som benyttes.
Liten stålklump som tikker trofast i vei, mer nøyaktig enn noen av mine. WR: 50m. Til 200 kr. Og hun er knallfornøyd. Ignorance is bliss, tror jeg vi sier.
Og en ting til; hva i all verden skal en kjøpe i gave fremover..