Case solved.Alt Ok på 4G
Case solved.
Ja, men den loggen har de ikke direkte tilgang tilMå bare ringe IT og be om mer data på firmatelefonen
??? Da spises og drikkes det jo utenfor husetÅ være gressenkemann noen dager. Sabla stress når man må være husholderske selv.
Enig, men sliter med å finne et godt spisested som kan vaske klær og gjøre rent i huset. Så, den fjerde Michelinstjerna burde vært "Utrolig godt kjøkken, vi vasker Deres tøy også".??? Da spises og drikkes det jo utenfor huset
Det er noe du har missforstått med det å være gressenke mann. Huset skal ved fruens og barnas hjemkomst, se ut som et skikkelig "ungkars rede"Enig, men sliter med å finne et godt spisested som kan vaske klær og gjøre rent i huset. Så, den fjerde Michelinstjerna burde vært "Utrolig godt kjøkken, vi vasker Deres tøy også".
Må bare ringe IT og be om mer data på firmatelefonen
Her er det vel bare og bytte jobb!Alt Ok på 4G
Jeg kan ikke like at de som monterer stillas utenfor bygget der jeg bor nå har boret gjennom ytterveggen og inn i stua mi...
Unnskyld at jeg tråkker på en som ligger nede, men det er hysterisk morsomt Selvsagt ikke for din del, men at slike kløner eksisterer i arbeidslivet, er ganske fantastisk
Veeeeeldig tynne vegger i det huset ditt?!
Veeeeeldig tynne vegger i det huset ditt?!