Var særdeles fristende, men med svigermor og svigerfar tilstede vet jeg ikke helt om det ville falt i god jord... Det forklarer trangen til en passivagressiv utblåsning her på TSHåpløse folk. Jeg er en såpass enkel sjel at jeg hadde senket meg til deres nivå og skjelt hele selskapet ut over en lav sko. Jeg vet bedre, men klarer ikke å la usmakelig oppførsel gå ubemerket hen.
Kan definitivt ikke like detteFly fra flyklubben min som traff fjellveggen i går kveld. Piloten omkom
At riksdekkende nyheter bruker tid på en jævla svane.
Skulle fulgt @Hopalong en sesong. Da hadde det blitt liv.
Tenk om den hadde tatt deg førstHadde jeg vært far til jenten som ble forulempet i første omgang, hadde ikke svanen levd etter å ha mine hender rundt nakken.. Snakk om sløs med ressurser!!
Hadde jeg vært far til jenten som ble forulempet i første omgang, hadde ikke svanen levd etter å ha mine hender rundt nakken.. Snakk om sløs med ressurser!!
Hva slags bil var det du hadde på lån?Når bilen man hadde på hjemlån for å bekrefte go'følelsen med, ender opp med å gjøre tidenes kuvending og ikke er aktuell i hele tatt lengre
Du er ikke alene om det, sånt takler overhodet ikke jeg heller. Men ofte så blir det ekstra merkbart på hvit bil. Da må du nok opp ett hakk til på premiumlisten for slippe sånt. Type tysk premium. Har hatt flere hvite mercedeser og det har aldri vært noe sånt på de. Hadde vært morsomt å sett om tilfellet var det samme med de litt dyrere modellene til Volvo.Volvo V60. Alt var akkurat det vi så etter, til og med hvit - som ble det som felte bilen. Enorm fargeforskjell mellom lakken på fangere og bil, pga hhv. plast og stål. Og det klarer ikke jeg å leve med. Kall meg en løk for det, men når det gjelder bil, er jeg sykt petimeter.
Hvis det er til noen trøst, skal du vite at så godt som samtlige biler har samme "problem". Dette er fordi plastdetaljer som oftest lakkeres der de produseres, eller for seg selv. Noen farger fremhever fargeforskjellen mer enn andre. På mørke farger er det mindre synlig, mens hvit, sølv og grånyanser er de verste. Dette var faktorer jeg tok med i betraktningen når jeg bestilte bil. OCD er vanskeligVolvo V60. Alt var akkurat det vi så etter, til og med hvit - som ble det som felte bilen. Enorm fargeforskjell mellom lakken på fangere og bil, pga hhv. plast og stål. Og det klarer ikke jeg å leve med. Kall meg en løk for det, men når det gjelder bil, er jeg sykt petimeter.