Takk Spør selger om det er omlakkert da. Så kan det jo evt utbedres før du overtar? Ellers har selger Volvo ferdig lakkerte fangere. Ikke veldig dyre, og enkel skrujobb. Kan du skru sammen et bord fra IKEA, greier du dette også. Tror til og med det følger med en sånn liten, jævlig umbrakonøkkelProblemet er at jeg har satt begrensning oppad til 350k, og denne traff rimelig spot on mtp utstyr og motorisering. Så får tråle Finn videre.
Folk skulle bare visst..hjelper ikke å være medlem på DCN heller!
Ellers, en lekker C-klasse du har der
På den jeg hadde var det mest synlig på framfangeren, kom seg riktignok etter at fruen knuste hele frontenVolvo V60. Alt var akkurat det vi så etter, til og med hvit - som ble det som felte bilen. Enorm fargeforskjell mellom lakken på fangere og bil, pga hhv. plast og stål. Og det klarer ikke jeg å leve med. Kall meg en løk for det, men når det gjelder bil, er jeg sykt petimeter.
Er ikke du alt for stor for en V60, ungdom?Volvo V60. Alt var akkurat det vi så etter, til og med hvit - som ble det som felte bilen. Enorm fargeforskjell mellom lakken på fangere og bil, pga hhv. plast og stål. Og det klarer ikke jeg å leve med. Kall meg en løk for det, men når det gjelder bil, er jeg sykt petimeter.
At jeg slites mellom fornuft og følelser
Går fra å være "all inn" på følelser til å kun tenke fornuft og så tilbake igjen....
Sliter med å finne noe som dekker begge.
(Det gjelder bil så jeg forventer ikke medfølelse)
Porsche Panamera
You are welcome
Fikk du kjøpt deg noe midlertidig i fjor vinter @Ban, eller er det samme kampen?
Det er én ting som er riktig å gjøre nå, og det er å lease bil. Tapet er der likevel, men om tre/fire år kan du bare levere den inn selvom den ikke er verdt ei krone. Og da er det nok langt bedre å kjøpe elbil. Det er hvertfall hva jeg har gjort. Jeg har alltid vært glad i motor, og denne gangen gikk jeg for en hybrid. Alle komfortfunskjonene, lave avgifter og dertil leasingavtale, gjorde at jeg ikke kunne vært mer fornøyd. Det er meget behagelig med quartzbil, selvom den mangler sjarm. Om man vil eller ei, det er nok fremtiden.Vanskelig tid å kjøpe "riktig" bil for fremtidige år. Spåmenn (og noen myndigheter) sier at diesel er uaktuelt i relativt nær fremtid. Bensin er trygt i dag, men vil bli det naturlige byttet å felle hvis diesel blir faset ut. Å handle el-bil er ikke stort bedre.. Hvis utviklingen og konkurransen øker som den har gjort, hvor attraktiv er en 2017 Tesla, MB GLC eller Opel Ampera-e på brukten om fem år? Osv.. Nesten verre enn å velge seg ny klokke.
Personlig faretegn angående fossilbiler: Mine motor-konservative foreldre handlet seg Kia Soul EV for noen uker siden. Noe uforståelig er på ferde.