Det er meget behagelig med quartzbil, selvom den mangler sjarm. Om man vil eller ei, det er nok fremtiden.
Vet nå ikke helt @Thomas84... Tror jeg satser på manuelt opptrekk.
Det er meget behagelig med quartzbil, selvom den mangler sjarm. Om man vil eller ei, det er nok fremtiden.
Denne har du postet feil @Sjø, den burde ligge i denne tråden
Har vel vært oppe før, men det Photobucket har gjort nå er en real fuck over! Prøver å lese en gammel tråd, seksti sider med oppstart i 2012. Side opp og side ned som i utgangspunktet var fullt med flotte bilder og god info. Nå er bare infoen igjen, som ikke alltid kommer helt frem pga mangelen av bilder.
Det er én ting som er riktig å gjøre nå, og det er å lease bil. Tapet er der likevel, men om tre/fire år kan du bare levere den inn selvom den ikke er verdt ei krone. Og da er det nok langt bedre å kjøpe elbil. Det er hvertfall hva jeg har gjort. Jeg har alltid vært glad i motor, og denne gangen gikk jeg for en hybrid. Alle komfortfunskjonene, lave avgifter og dertil leasingavtale, gjorde at jeg ikke kunne vært mer fornøyd. Det er meget behagelig med quartzbil, selvom den mangler sjarm. Om man vil eller ei, det er nok fremtiden.
Posten!
De har innrømmet å rote vekk en bestilling, og ber meg nå kreve pengene tilbake fra Ebay-selgeren? Er ikke dette helt vanvittig? Bør ikke de dekke dette? Det er ikke snakk om mer enn 300-400 kr, men når de innrømmer å ha rotet bort pakken, så er jo ikke det selgerens feil?
Er sender og ikke mottaker som skal melde inn tapet til Posten. En eventuell erstatning går også til sender som må refundere deg. Tror ikke dette er uvanlig praksis
Ja. Det er selger som tegner forsikring på pakken via e.g. DHL, andre. Derfor er det überviktig at man oppgir pakkens reelle verdi - så er man sikret hvis den forsvinner. Å skrive ned verdien på en forsendelse for å spare moms er ikke lurt - av flere grunner.Gjelder dette også når det er en utenlandsk sender?