Pent brukt. Kun på ene siden. Kun hair lines.Tipper det kun er en med bedriten humor.
8
Pent brukt. Kun på ene siden. Kun hair lines.Tipper det kun er en med bedriten humor.
Tipper det kun er en med bedriten humor.
Min familie i Richmond mente jeg burde være glad for at jeg bor i Norge.Helt tomme dagligvarebutikker. Var innom Sainsbury's kl 16:15 og så og si alt (spesielt det essensielle) var helt tomt. Briter er helt hysteriske om dagen. Kjipt for en som meg som er veldig glad i å lage mat. Takk gud for små uavhengige butikker, slaktere, grønnsaksforhandlere og nettbutikker.
:/
Min familie i Richmond mente jeg burde være glad for at jeg bor i Norge.
Du kan trøste deg med det at det er ikke mye bedre her hjemme.
Folk hamstrer når de får beskjed om å la være, bekreftete smittetilfeller bryter karantenen, folk nekter å reise hjem fra hytten (og er atpåtil så smålig at de krever tilbakebetalt eiendomskatten for den tiden de blir nektet bruk).
Noen melder sågar adresseendring, bare for å kunne være på hytten. Som om det hjelper på kapasiteten i det allerede knappe helsetilbudet i en liten hyttekommune.. De skal jo bare..
NEI!! Man skal ikke bare! Man skal være hjemme, unngå omgang med flere enn aller høyst nødvendig, være til minst mulig bry for de som må være på jobb i disse mildt sagt kritiske tider.
Vis vedlegg 187210
/rant