- Medlem
- 26. mars 2012
Katter som driter overalt, under bærbusker, på plattinger, midt på plenen, i utemøbler (!), nei det kan jeg ikke like..
Støttes. Min hage drites ned av nabolagets katter. Tips for å unngå dette mottas med takk.Katter som driter overalt, under bærbusker, på plattinger, midt på plenen, i utemøbler (!), nei det kan jeg ikke like..
Jager de jeg ser. Vann, eddik og pepper skal testes. Etter å ha trakket i dritt for tredje gang på en uke fant jeg frem en 2x2 men roet meg ned igjen etterhvert...Sprayflaske med vann- og eddikløsning, som sprayes rundt huset og der hvor de ferdes, samt pepperkorn i og rundt alle bed.
Og en egen evne til å skremme fanden på flatmark når man ser svina på eiendommen, gjerne i kombinasjon med hageslangen. Det har gjort susen her.
Huff! Ikke bra. Håper det ordner seg for deg!Forlatt av samboer. Har det ikke så godt.
Forlatt av samboer. Har det ikke så godt.
Heter hun virkelig Pihl Bue? Så foreldrene heter Pihl og Bue? Det er isåfall god humorAt folk ikke følger FHIs råd.
Kun timer etterpå - dette er årsaken til at det kommer en bølge nummer 2:
- Unngå håndhilsning, samt kyssing og klemming, med personer som ikke tilhører egen husstand eller er fast partner.
- Hold avstand til andre, både på jobb, ute og andre steder du oppholder deg.
Caroline Rostrup Brandshaug, Eli Pihl Bue og Monica Sømme kunne endelig lufte seg og ta en liten tur ut på fredag. Foto: Anders Minge. Kilde: Aftenbladet.
Heter hun virkelig Pihl Bue? Så foreldrene heter Pihl og Bue? Det er isåfall god humor