emptybrainjacks
Støttemedlem
18-åringen i huset åpnet esken på rommet sitt for 4 år siden, så håpet er syltynt.Shit, finner du den serr ikke?
Så alt er som normalt på Vestlandet mao?Regn.
Jeg er altså så bort i staur og vegg møkka lei av nedbør, at jeg holder på å gå aldeles ut av mitt gode skinn. Det har nå striregnet og blåst hattifnatter i to døgn, og jeg har fått nok!
Det går fanden meg ikke an å gjøre noe som helst utendørs, om man ikke har fullt froskemannsutstyr. Farao flette altså!!
Det meldes en uke med godvær, bare å glede seg ( håper på et par brukbare dager i det minste)Regn.
Jeg er altså så bort i staur og vegg møkka lei av nedbør, at jeg holder på å gå aldeles ut av mitt gode skinn. Det har nå striregnet og blåst hattifnatter i to døgn, og jeg har fått nok!
Det går fanden meg ikke an å gjøre noe som helst utendørs, om man ikke har fullt froskemannsutstyr. Farao flette altså!!
Det meldes en uke med godvær, bare å glede seg ( håper på et par brukbare dager i det minste)Regn.
Jeg flyttet derfra for 10 år siden, etter å ha bodd der noen år, og jeg opplevde flere regnrekorder o.l. i løpet av min tidNiks. Jeg har bodd her i 10 år, og aldri opplevd en striere vinter/vår enn i år. Klimaet har endret seg drastisk.
Jeg holder ikke pusten @Kenneth R
Regn.
Heldigvis ikke min bil (kona sin), men det er en '08 Touran som har 230.000+ km på telleren. Hadde bestemt oss for å kjøpe ny, men nå blir søket etter en erstatter forsert. Vi visste at kanalene på den var røtne, men vi trodde vi hadde litt lenger tid på oss (den må EU-godkjennes i løpet av mai).