Det fordrer vel at man har samtlige service-stempel intakt, og om man ikke har eid bilen fra første stund, kan det vel være verre med den slags.
Jeg aner ikke.Men kan uansett ikke skade med en telefon/eller en e-post til Møller.
Det fordrer vel at man har samtlige service-stempel intakt, og om man ikke har eid bilen fra første stund, kan det vel være verre med den slags.
Bruken av hashtaggen #horology ifbm wristshots på instagram.
Altså, man tagger vel ikke flymaten sin med #astronaut og #hellstrøm, eller sommerbilder at båten du nettopp har kjøpt med #skipsingeniør - om man skal holde det noenlunde relevant
Ikke misforstå, lufta er for alle, men det blir litt håpløst å følge en hashtag som skal omhandle læren om hvordan man lager tidsmålende mekaniske innretninger når man blir bombet av wristshots som er flankert av hipsterarmbånd.
#dagensrant
Myggstikk er ikke spøke med! Fruen fikk et myggstikk veldig nære der du vetMyggstikk så hissige, at jeg lurte på om jeg begynte å få beinhinnebetennelse igjen. Neida, det er visst bare de blodsugende jævlene, som har truffet ekstremt godt.... Helt vilt at en sånn liten skapning kan gi regelrette smerter.
Hæ? Er det ditt år og din tur nå altså? Kondolerer..
Usj.. Hvor lenge snakker vi? Og hva er skaden?
Samme situasjon her. Fant ut her om dagen at det var en søknad om å få godkjent utdanning med rett til dagpenger.Å ikke vite om en har rett på dagpenger. Full jobb og deltidsstudier passet dårlig inn i regelverket. Det positive er at jeg kan jobbe litt, og bare har to uker igjen før permitteringen er helt over.