Janus er den romerske guden med to ansikter.
-Det er også en ullunderbukse...
Janus er den romerske guden med to ansikter.
.Jeg går i dress ca 300 dager i året. I mitt miljø går man IKKE med Sub til dress.
No-go.
Jeg går i dress ca 300 dager i året. I mitt miljø går man IKKE med Sub til dress.
No-go.
Jeg går i dress ca 300 dager i året. I mitt miljø går man IKKE med Sub til dress.
No-go.
Er det spesielt Submariner som er, tilsynelatende, uglesett til dress eller vil puristene fnyse av alle typer sportsur?
Nautilus har vel sklidd under mang et skjorteerme her på forumet?
Personlig bruker jeg min 5513 til dress i ny og ne. Har aldri skammet meg over det, men nå har jeg heller ikke erfaring i å uniformere meg med 400 kolleger på daglig basis heller.
Lurer veldig på hvilket miljø du vanker i hvis det er krise å kjøre Sub til dress? For meg høres dette ut som godt gammaldags jåleri, og det er en ærlig sak det. Kan jeg spørre hvilken klokke du bruker til dress da eller hva de andre i ditt miljø bruker? Jeg kan ikke være den eneste som lurer på detteJeg går i dress ca 300 dager i året. I mitt miljø går man IKKE med Sub til dress.
No-go.
Lurer veldig på hvilket miljø du vanker i hvis det er krise å kjøre Sub til dress? For meg høres dette ut som godt gammaldags jåleri, og det er en ærlig sak det. Kan jeg spørre hvilken klokke du bruker til dress da eller hva de andre i ditt miljø bruker? Jeg kan ikke være den eneste som lurer på dette
Er day-date innafor? Ikke noe dressur i strengt tatt det heller, men det må vel gå.
Det må være innafor. Når presidenter kan så kan alle.