- Medlem
- 15. juli 2009
Er day-date innafor? Ikke noe dressur i strengt tatt det heller, men det må vel gå.
Joda, vi er noen jålebukker de fleste av oss her inne - men graden av jåleri varierer selvsagtMen å gå med Rolex er ikke jåleri..?
Vet ikke om det var et argument for. Denne fyren er kjent for ganske lite konform stil med flere rekorder i det å eksperimentere med passform
Spørsmålet er ikke om dykkerklokker passer til dress, heller om klokka di kler dress. Dette er et klokkeforum ikke et motemagasin.
Det finnes fortsatt en forskjell mellom sportsklokker som er skapt for å brukes i vann, gjørm, jongel og snø...Og dressklokker som er tilpasset for å brukes på byen eller "slottet" når folk møtes med tidsklassiske klær for å snakke rundt et glass Champagne.
At det ikke er noe pent å bruke en Casio Mudmaster under din tuxedo på cocktailkveld med kongehuset er ikke noe nytt.
Å ha en klokke som ble skapt for industri- eller militæredykkerne med en skikkelig dress, er noe som hver enkelt man kan gjør, men det betyr ikke at disse ble skapt for hverandre.
Ja, altså, jeg mente bare å si at jeg egentlig ikke ble så engasjert av denne debatten siden jeg er nok godt over middels interessert i kokker og under middels interessert i klær. Jeg har aldri kjøpt en klokke med tanke på hvilke klær den passer til. Men tidssonen spenner jo over mange temaer, og det er jo bra.
På den annen side så stusser jeg over at koblingen mellom dress og dykkerklokker stadig dukker opp. Hvor blir det av tråden om Calatrava og bade shorts eller hvilken bunad som passer best til Aqua Terra?!?
- sagt av mannen som synes det beste ved en dress er å ta den av seg
MEN, du ble engasjert nok til å ta sats og hoppe inn i diskusjonenJa, altså, jeg mente bare å si at jeg egentlig ikke ble så engasjert av denne debatten siden jeg er nok godt over middels interessert i kokker og under middels interessert i klær. Jeg har aldri kjøpt en klokke med tanke på hvilke klær den passer til. Men tidssonen spenner jo over mange temaer, og det er jo bra.
På den annen side så stusser jeg over at koblingen mellom dress og dykkerklokker stadig dukker opp. Hvor blir det av tråden om Calatrava og bade shorts eller hvilken bunad som passer best til Aqua Terra?!?
- sagt av mannen som synes det beste ved en dress er å ta den av seg
KondolererJeg går i dress ca 300 dager i året. I mitt miljø går man IKKE med Sub til dress.
No-go.
Hver gang jeg ser dudes med Calatrava og speedo ved bassenget så blir jeg bare så oppgitt!
At sendingene fra OL studioet til TVN ser ut til å foregå på Teams.