Og der har vi deg igjen.
@Wangensten: Med en såpass kvalm signatur og nedsettende innlegg må man regne med å få noen hugg ...
Håper virkelig at innlegget var ironisk ment. Det går ihvertfall ikke tydelig frem !
Redigert av en moderator:
Og der har vi deg igjen.
@Wangensten: Med en såpass kvalm signatur og nedsettende innlegg må man regne med å få noen hugg ...
Håper virkelig at innlegget var ironisk ment. Det går ihvertfall ikke tydelig frem !
Og der har vi deg igjen.
Skal hjelpe deg her @Juice, on-topic:
Rett og slett hater Plastfilm!..
Illustrasjonsfoto:
Og der har vi deg igjen.
Du var en idiot sist gang du var aktiv og det ser jammen ut til at du fortsatt er en idiot.
Ikke alt modner med tiden.
Skal hjelpe deg her @Juice, on-topic:
Rett og slett hater Plastfilm! Sånn til å dekke over mat med eller rulle inn malingkoster med. På pakken står det at den er 29cm bred. Bullshit! Når jeg river den av med den elendige "kniven" på eska ender jeg aldri opp med noe som er bredere en ca 12cm. Og etter svetting, banning og tårer klarer jeg å dekke en liten frokosttallerken på tredje forsøk. Noen må da kunne innovere en bedre løsning???
Illustrasjonsfoto:
Et tips kan være å feste den rundt tallerkenen før du river den over, fest bare litt av enden og rull det hele rundt og bruk først "kniven" i esken når du har fått shiten rundt det du skal pakke inn.
Må vel bare venne meg til å se ut som et psykiatrisk tilfelle med paranoide tendenser som kikker bak seg hvert tiende sekund for å få oversikt fremover.
At svigermor nett ringte og sa det vert hus-malehelg hos henne - til tross for at ho kansellerte for to dagar sidan.
I mellomtida har me laga avtalar med gode venner om middag og fjelltur - sidan det plutseleg vart ei frihelg.
Må begynne å pakke no for kunne reise rett etter jobb i morgon.
FML!