Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Kjøp en Klippo klipper. Koster kanskje mer en 2k, men hvis de ser på pengene du sparer på å ikke kjøpe dårlig kvalitet er det billig.

klippo-pro-19-h-452739b6.jpg


Sier som signaturen til en på forumet her " Buy quality cry once! "
 
Orddeling, mener du? :)

Nei, @reim, jeg tror det er deling av or - eller ørder, som vi kaller arten her i dalføret. Or er et usedvanlig hardt treslag og deling, eller kapping og kløyving om du vil, kan være hardt arbeid og dermed ting man ikke kan like - på en hverdag.

Beklager til @Blowfish for at jeg måtte kverulere rundt dette. Skjønner godt at du ikke liker ord deling, men det er ikke alle som er like opp daterte på norsk rett skriving og grammatikk regler som meg og deg ;)
 
Redigert av en moderator:
Har alltid vært ganske brukbar i norsk skriftlig, men nå kjenner jeg det går nedover.

Samtlige av mine kolleger sliter med både ord (mellom) deling og dobbelt (mellomrom) konsonanter.
Kommefeil er også en dagligdags grunn til misforståelser.

Dette er veldig smittsomt, og snart er norskkunnskapene mine på samme nivå..
 
Restskatt blir det alltid, men frustrasjonen lå igrunn rundt hvor knotete det skal være å levere regnskap gjennom den siden. Blir jo sint av mindre.
 
Restskatt blir det alltid, men frustrasjonen lå igrunn rundt hvor knotete det skal være å levere regnskap gjennom den siden. Blir jo sint av mindre.

Løsningen er å anskaffe en flink regnskapsfører :) du slipper frustrasjonen, du kan jobbe med inntjening stedenfor å banne over altinn, og ikke minst bruker regnskapsføreren programmer som automatisk legger inn dataene i altinn. Koster ikke mange lappene i året :)
 
Jeg liker ikke eksamen.
Jeg liker ikke at hovedboka er 968 sider støttet opp med 34 artikler som hver tar en times tid å forstå før pugging (støttelitteratur gidder jeg ikke engang å nevne).
Jeg liker ikke at 200 timers lesing må gjennomføres på 16 timer.
Jeg liker ikke at jeg sikter inn mot å stå fremfor en A.
Jeg liker heller ikke at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne:

Jeg liker ikke ikke å ha fri.
 
Liker ikke at jeg konstant går rundt og synger og plystrer på "Don't speak" etter at @Chronodiver lagde den hersens tråden sin :)
 
Redigert av en moderator:
Sitte på skolen å lese på et fag som ikke interesserer meg, mens jeg ser "alle" på facebook koser seg ute i solen. Jeg vil ut i solen, ligge i parken og ha en kald øl i hånden. Gud som jeg gleder meg til å få litt fri fra eksamen og skole.
 
Sitte på skolen å lese på et fag som ikke interesserer meg, mens jeg ser "alle" på facebook koser seg ute i solen. Jeg vil ut i solen, ligge i parken og ha en kald øl i hånden. Gud som jeg gleder meg til å få litt fri fra eksamen og skole.

Skulle ønske jeg var student igjen. 99% late dager, festing og fritid.
Nå er det 99% jobbing, magesår, stressnakke og masende barn:mad:
 
Denne tråden kan ikke dø uten at noen nevner Moods of Norway. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: klovneklær. Skulle jeg først kle meg som ei traktor-skrulle, hadde jeg heller valgt John Deere-klær.
 
Redigert: